Babam bana çok kızacak şimdi ben ne yapacağım şimdi?

Ben çok kötü bir şey yaptım😊
Bugün çok yoğun bir gündü. Misafirlerim vardı. Onlar gittikten sonra koltuk örtülerini çırpayım derken TV kumandasını fark etmemişim ve 4. Kattan paaaat diye düştü.😊 Paramparça oldu.
Ayyyyy çok koykuyoyum. 🤣Babam bana ya kızaysa. 🤣Ayyy dostlar ne yapım ben şindik 🤣
Ama yanlışlıkla oldu valla 😂😂
Şimdi ben yokum kayboldum tamam mı
Kesin kızacak babam bana kesin 🤪🤪
ya da saklanmayayım peşin peşin diyeyim kumandayı kırdım diye
Ayyyyyy ne yapacağımı bilemedim
Siz olsaydınız ne yapardınız
Söyleyin bakalım hııııııı
#Çokdelibirkadın
Babam bana çok kızacak şimdi ben ne yapacağım şimdi?
Babam bana çok kızacak şimdi ben ne yapacağım şimdi?
Cevapla