Ben çok kötü bir şey yaptım😊 Bugün çok yoğun bir gündü. Misafirlerim vardı. Onlar gittikten sonra koltuk örtülerini çırpayım derken TV kumandasını fark etmemişim ve 4. Kattan paaaat diye düştü.😊 Paramparça oldu. Ayyyyy çok koykuyoyum. 🤣Babam bana ya kızaysa. 🤣Ayyy dostlar ne yapım ben şindik 🤣 Ama yanlışlıkla oldu valla 😂😂 Şimdi ben yokum kayboldum tamam mı Kesin kızacak babam bana kesin 🤪🤪 ya da saklanmayayım peşin peşin diyeyim kumandayı kırdım diye Ayyyyyy ne yapacağımı bilemedim Siz olsaydınız ne yapardınız Söyleyin bakalım hııııııı #Çokdelibirkadın
Babam bana çok kızacak şimdi ben ne yapacağım şimdi?
En İyi Cevaplar