öncelikle herkese iyi günler dilerim
benim sorunum başlıkta yazdığı gibi konuşamıyorum. Birine birsey anlatırken konuşurken aşırı takılmalar oluyor ama bu takılma kekeme gibi değil karşımdaki kim olursa olsun tam konuyu anlatırken konuşmamda birden bir kesinti oluyor karşıdakide ne olduğunu anlamayıp yüzüme garip bir şekilde bakınca kendimi çok kötü hissediyorum bu durum eskiden böyle değildi o konuşamama probleminin sıkıntısı anlık gelir ve geri kaybolurdu fazla rahatsız etmezdi yani ama gün geçtikçe dahada büyüdü artık bu sıkıntıyı her gün her saat her dakika hisseder oldum göğsümde bir daralma var insanlar bu sorunumu anlamasınlar diye çok uğraştım ne kadar bastırmaya çalışsam o kadar büyüdü psikoloğa gittim sende sosyal fobi var dedi antidepresan yazmaktan başka birşey yapmıyordu daha çok beynimi uyuşturuyordu şimdi okuldaki rehberlik öğretmeniden yardım alıyorum benimle sohbet falan ediyor biraz rahatlatıyor ama nafile yine aynı ne kadar umursamamaya çalışsam yeniden aklıma geliyor hayal kurarken bile takılıyorum biliyorum çok saçma ben pek ayrıntıya girmedim ama hayatımı çekilmez hale getirdi okul hayatımda , aile içine , arkadaşlar arasında vb. iyice karamsar oldum olumlu düşünemiyorum herşeyin olumsuz tarafından bakıyorum evet bunların hepsi konuşamadığım için bütün negatif olumsuz duygularımı , düşüncelerimi ortaya çıkardı bunu yazarken bile sıkıntı içindeyim artık sıkıntıdan kendime zarar vermeye başladım 4 kez intihar girişiminde bulundum ben bu 5. girişimi düşünemiyorum insanlara mutlu gözükmekten , bu döndügen sıkıldım artık yeter
Sizin cevaplarınızı merak ediyorum
Kusura bakmayın arkadaşlar biraz uzun yazıydı
benim sorunum başlıkta yazdığı gibi konuşamıyorum. Birine birsey anlatırken konuşurken aşırı takılmalar oluyor ama bu takılma kekeme gibi değil karşımdaki kim olursa olsun tam konuyu anlatırken konuşmamda birden bir kesinti oluyor karşıdakide ne olduğunu anlamayıp yüzüme garip bir şekilde bakınca kendimi çok kötü hissediyorum bu durum eskiden böyle değildi o konuşamama probleminin sıkıntısı anlık gelir ve geri kaybolurdu fazla rahatsız etmezdi yani ama gün geçtikçe dahada büyüdü artık bu sıkıntıyı her gün her saat her dakika hisseder oldum göğsümde bir daralma var insanlar bu sorunumu anlamasınlar diye çok uğraştım ne kadar bastırmaya çalışsam o kadar büyüdü psikoloğa gittim sende sosyal fobi var dedi antidepresan yazmaktan başka birşey yapmıyordu daha çok beynimi uyuşturuyordu şimdi okuldaki rehberlik öğretmeniden yardım alıyorum benimle sohbet falan ediyor biraz rahatlatıyor ama nafile yine aynı ne kadar umursamamaya çalışsam yeniden aklıma geliyor hayal kurarken bile takılıyorum biliyorum çok saçma ben pek ayrıntıya girmedim ama hayatımı çekilmez hale getirdi okul hayatımda , aile içine , arkadaşlar arasında vb. iyice karamsar oldum olumlu düşünemiyorum herşeyin olumsuz tarafından bakıyorum evet bunların hepsi konuşamadığım için bütün negatif olumsuz duygularımı , düşüncelerimi ortaya çıkardı bunu yazarken bile sıkıntı içindeyim artık sıkıntıdan kendime zarar vermeye başladım 4 kez intihar girişiminde bulundum ben bu 5. girişimi düşünemiyorum insanlara mutlu gözükmekten , bu döndügen sıkıldım artık yeter
Sizin cevaplarınızı merak ediyorum
Kusura bakmayın arkadaşlar biraz uzun yazıydı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bir psikoloğa göründünüz mü?
evet sosyal fobim olduğunu söyledi
Tedavinize devam ediniz. Sizinle aynı rahatsızlığı olanlardan bilgi alınız. Siz istedikten sonra üstesinden gelirsiniz. Geçmiş olsun.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!