Konuşamıyorum içim daralıyor bir çözümü var mıdır?

öncelikle herkese iyi günler dilerim
benim sorunum başlıkta yazdığı gibi konuşamıyorum. Birine birsey anlatırken konuşurken aşırı takılmalar oluyor ama bu takılma kekeme gibi değil karşımdaki kim olursa olsun tam konuyu anlatırken konuşmamda birden bir kesinti oluyor karşıdakide ne olduğunu anlamayıp yüzüme garip bir şekilde bakınca kendimi çok kötü hissediyorum bu durum eskiden böyle değildi o konuşamama probleminin sıkıntısı anlık gelir ve geri kaybolurdu fazla rahatsız etmezdi yani ama gün geçtikçe dahada büyüdü artık bu sıkıntıyı her gün her saat her dakika hisseder oldum göğsümde bir daralma var insanlar bu sorunumu anlamasınlar diye çok uğraştım ne kadar bastırmaya çalışsam o kadar büyüdü psikoloğa gittim sende sosyal fobi var dedi antidepresan yazmaktan başka birşey yapmıyordu daha çok beynimi uyuşturuyordu şimdi okuldaki rehberlik öğretmeniden yardım alıyorum benimle sohbet falan ediyor biraz rahatlatıyor ama nafile yine aynı ne kadar umursamamaya çalışsam yeniden aklıma geliyor hayal kurarken bile takılıyorum biliyorum çok saçma ben pek ayrıntıya girmedim ama hayatımı çekilmez hale getirdi okul hayatımda , aile içine , arkadaşlar arasında vb. iyice karamsar oldum olumlu düşünemiyorum herşeyin olumsuz tarafından bakıyorum evet bunların hepsi konuşamadığım için bütün negatif olumsuz duygularımı , düşüncelerimi ortaya çıkardı bunu yazarken bile sıkıntı içindeyim artık sıkıntıdan kendime zarar vermeye başladım 4 kez intihar girişiminde bulundum ben bu 5. girişimi düşünemiyorum insanlara mutlu gözükmekten , bu döndügen sıkıldım artık yeter
Sizin cevaplarınızı merak ediyorum
Kusura bakmayın arkadaşlar biraz uzun yazıydı
Konuşamıyorum içim daralıyor bir çözümü var mıdır?
Cevapla