neden bu göt kalkkıkliği neden herkes bana yürüyormuş havaniz neden herkes sapik sizin gözünüzde? normal yani baya baya dümdüz insan gibi olan biri yok değil mi aramızda?
Neden türk kızı her erkeği sapık-abaza olarak görüyor?
E çünkü öylesininiz namuslu ayağına yatarsiniz ama namussuzunuz her oynak kıza gidersiniz yanınızda düzgün biri olsa dahi görmemişsiniz elinizdeki leri her zaman fırsata çevirme derdindesiniz mesela sevgiliniz olsun oynak biri olsun yavşarsiniz sonra ay yok efendim kız bana yazdı kaşindi dersiniz aman neyseniz nesiniz düzgün olan zaten evlenir çapkınlığıni evliliğinde gösteriri ama sadece eşine gosteririr aman çok konuştum ben 🤣
Güzel kardeşim dediklerinin cogunluguna katiliyorum ama evlilik kısmına gelince su devirde en cok evlenmeyi dusunenler erkekler hani benim gibiler en azindan oyle digerlerini bilemem ama kizlar evlilik kafasinda degil burasida gercek
Reelde ve sanalda % 95 erkekler güzel çirkin demeden her kısa asılır faydalanmaya çalışırsa karşılarına çıkan yazan her erkeği aynı kefeye koymaları normaldir. Burada gizli pembelilerle bile görmeden koşanlar varken kızlara bu konuda kızamıyorum.
Erkekler birbirine abaza muamelesi yaparken kadınların yapmasını çok görmeyin... arap zihniyetini saymazsak eşini türk erkeği kadar kısıtlayan başka ğlke vatandaşı var mı?
@yerlifilozof2 haklı olabilirsin. Ama konuyu genel olarak ele aldığımızda kişiyie ne kadar iltifat, ilgi gösterilirse, o kişi küçük dağları ben yarattım havasına giriyor. Günümüzde böyle maalesef..
En İyi Cevaplar