Neden türk kızı her erkeği sapık-abaza olarak görüyor?

neden bu göt kalkkıkliği neden herkes bana yürüyormuş havaniz neden herkes sapik sizin gözünüzde? normal yani baya baya dümdüz insan gibi olan biri yok değil mi aramızda?
Neden türk kızı her erkeği sapık-abaza olarak görüyor?
Neden türk kızı her erkeği sapık-abaza olarak görüyor?
Cevapla