Merhaba.(Bu soruya bu fotoğraf olmalı diye düşündüm😊) Öncelikle sivil silahlanmaya karşı olduğumu belirtmek isterim. Ancak günümüzde sokaklar tehlikelerle dolu. Sabah evden çıkıyoruz ancak nelerle, hangi psikopat ve hasta insanlarla karşılaşırız bilmiyoruz. Özellikle biz kadınlar için durum daha vahim
Sevgili KizlarSoruyor üyelerine benim sorum ise şu; Kendini koruma amaçlı yanında ya da evinde silah bulunduruyor musun?
Ya da silah değil ama kesici bir alet veya farklı bir şeyde olabilir.
(Ben çantam da biber gazı taşıyorum 3 aydır. Nerden buldun diye sormayın.😊 Hiç kullanmadım. Dilerim kullanmak zorunda kalmam. Hiç birimiz kalmayız..🙏)
Kendini korumak amaçlı silah ya da başka bir madde taşıyor musun?
Kesici alet taşıdığım olmuştu. Çünkü bana takık biri vardı bir gün beni takip ettiğini anladım ve başka insanlar çıkmasaydı kötü şeyler olabilirdi. Öyle ki bir daha karşıma çıksaydı zarar verirdim ne olursa olsun umrumda olmazdı..
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hayır hiçbişey taşımıyorum Silah taşıyanlar idam edilmeli bu küçük bir olay değil canının istediğini sıkar öldürür
Arkadaşlar gencken yurtdısında okudum sonradan dunyanın cogu yerıne gıttım fınalde şu çok önemlı sılah bıcak vs bu tarz şeyler ınsanı belaya ceken şeylerdır uzerımde ne taşırım nede merakım vardır. Bu tarz seylere merakı olanalr zaten bırgun kendını bır belanın ıcınde buluyorlar en buyuk sılah zekadır ıyı analız etmek yerınde analız etmek baktınız bır sıkıntı olacak bundan en ıyı sekılde kurtulmak ıcın zekanızı kullanın mumkunse o rıskı bertaraf etmek ıcın olay yerınden hızla uzaklasın gereksız yere ateşlenmeyın atarlanmayın artık ıstanbul gıbı metropol sehırlerde hastalıklı beyın sayısı oldukca fazla trafıkte metroda otobuste bır suru sıkıntılı ınsan var hangı bırınle baş edelım oyuzden her zaman kendımızı kontrol etmeyı ve analıtık dusunmeyı prensıp edınırsek kendımızı max derece korumus oluruz ama ılla kendımı daha emnıyette hıssedıcem dersenız bıber gazı cantanızda arabanızda her ıthmale karsı bulundurun ;)
anne sülalemde de baba sülalemde de neredeyse silah bulundurmayan hic kimse yoktur üstumde hic tasimadim ama 21 yasima kadar arabamda hep bulunurdu fakat talihsiz bir kavgaya karistim ve o yaslar insanin biraz deli caglari oluyor kimseye bir zarar gelmedi fakat ben ruhsatsiz silah bulundurmakdan ceza aldim para cezasi ile kurtarmıstim fakat o gunden sonra bir dahada elimede yanimada almadim bundan sonrada almayacagima eminim ama ailemden dolayi bu herzaman hayatimda olucak bir gercek.
Hiçbirşey taşımıyorum.. yanında koruma amaçlı da olsa silah ya da kesici bir alet olması ancak başlı belaya sokar :) ruhsatlı silahım var taşıma ruhsatıda olsa yanımda bulundurmam, etraf manyak dolu evet ama mümkün olduğunca uzak durmaya çalışırım insanlara, bikaç olay başıma geldi ama olsun.. trafikte özellikle saçma salak insanlar var ve heryer mayın tarlası gibi kime denk geliriz belirsiz...
Başka söz söylemeye gerek yok. Korunmak adı altında, yaralayıcı alet taşıyan her insan potansiyel katildir... Bir anlık öfke ile insanların neler yapabileceğini düşünmesi bile zor...
Biz miyiz ulan bu memleketin zaptiyesi. Silah taşıması için para alan kamu görevlileri var, tehlike anında onları arıyorum, onlar benim yerime yasal yollardan silah kullanıyorlar. Silah taşımam, taşıyandan da haz etmem..
Şu ortamda silah bazı durumlarda (kendinizi koruma amaçlı) şart oluyor. Fakat gel görki size saldırı anında kendinizi savunma amaçlı silahı kullanıp meşru müdafaa yapsanızda suçlu konuma düşüp haklı iken madur olabiliyorsunuz. sonu kader mahkumu! Ama yinede bulundurmakta yarar var kendinizi kontrol edebiliyorsanız.
Bıçak genelde dünyanın suyu çıktı zaten delikanlılık olmuş herkes silah sopa bıçakla saldırır hale geldi nasıl taşımayalim ki mecbur kıldılar kavga etsek bıçak sopa silah çekiyorlar
En İyi Cevaplar