Ailem benden çok şey istiyor ne yapmalıyım?

Ben 20yaşındayım. 4 sene sonra mezun oluyorum. Ama ailem simdiden gelecekte kazanacağım paranın hesabını yapıyor. Okul bitince evlenmeyeceksin4 5 yıl bizimle yasayacaksin diyorlar. Bunu açık açık dile getirmeseler de 4 5 yıl onlarla yaşayıp onlara yeni ev araba vb. şeyler almamı istiyorlar. Bu durum benim üzerimde yoğun bir psikolojik baskı oluşturuyor. Ne yapmalıyım? Bu arada benden 5 yaş küçük olan kardesime karsi bir beklentileri yok.
Ailem benden çok şey istiyor ne yapmalıyım?
Cevapla