Evimde sıkıntı vesvese oluyordu. özellikle aksmları evimi kasvet basıyordu kocamdan soğumuştum. büyü yapılmış mıdır?

Arkadaşlar benım evımde devamlı sıkıntı vardı ve ıcımde manevi bosluk vardı kocama karsı da acayıp bı soguklugum vardı. evden dsarı cıkmak ıstıyodum ve ozellıkle aksamları evde bugulu kasvetli bır hava vardı. ve benım kocama sadakatim bitti dısarda başkalarına bakıyordum ama elımde olmadan. kocama karsı içimde hiç sevgi kalmamıstı his yoktu ve devamlı ıcımdekı ses bana bosan dıyordu sanki o hayatımda yokmus gbydı. cok okudum ufledım kac ay savastım bu durumla. ıcınden cıkması cok zor oldu. su anda ıyıyım kocama baglandım ama kocamla aramda hıcbır bag kalmamıstı butun bagları kopardı bir güç. bunu kocama söyledım bırılerı senden bosanmamı ıstıyo dedım ama bana ınanmadı hıcbı sekılde. sızce buyu yapılmıs olabılır mı?
Evimde sıkıntı vesvese oluyordu. özellikle aksmları evimi kasvet basıyordu kocamdan soğumuştum. büyü yapılmış mıdır?
Cevapla