Ben evdeyken sanki herkes dışarıda çok eğleniyor gibi ya da sosyal medyada herkes çok mutlu gibi geliyor gerçekten öyleler mi? herkes cidden harika şeyler yapıp sürekli eğleniyorlar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben evdeyken sanki herkes dışarıda çok eğleniyor gibi ya da sosyal medyada herkes çok mutlu gibi geliyor gerçekten öyleler mi? herkes cidden harika şeyler yapıp sürekli eğleniyorlar mı?
Ben evdeyken sanki herkes dışarıda çok eğleniyor gibi ya da sosyal medyada herkes çok mutlu gibi geliyor gerçekten öyleler mi?
Sırf gösteriş olsun diye yemek paylaşan, Güzel bir fotoğraf için 40 takla atan, Eğlence adı altında boş buluşmalar falan. Ya gerçekten mutlu olanı vardır da, rol yapanı daha fazla.
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Ben evdeyken sanki herkes dışarıda çok eğleniyor gibi ya da sosyal medyada herkes çok mutlu gibi geliyor gerçekten öyleler mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Merak etme hepsi eğlenceli bir oyundan ibaret.
biraz daha genişletirmisin konuyu nasıl mesela?
Sırf gösteriş olsun diye yemek paylaşan,
Güzel bir fotoğraf için 40 takla atan,
Eğlence adı altında boş buluşmalar falan.
Ya gerçekten mutlu olanı vardır da, rol yapanı daha fazla.
peki sence eğlenceli oyun olması mı daha güzel yoksa evde ki kendi dünyan mı
Neye özlem duyarsan o güzel gelir. Top sende.
yalan onlar ğnanma