Hergu olmas da 3 gun arayla 2-3 gun gunde 2 kupa ya da bazen 4 oluyor ictigim. Sizin rekorunuz kac?
Edit: 2si bir arada iciyorum sekersiz candir
Edit: 2si bir arada iciyorum sekersiz candir
Aslında kahve olarak sadece Nescafe içmiyorum. En fazla 3 gün arayla günlük 1 kupa turk kahvesi 1 kupa sütlü kahve 1 ya da 2 bardak Nescafe. Belki uykuma engel olur diye içiyorum ama pek olmuyor maalesef
superiore çekirdek içiyorum ben zift gibi tadı var 5 tane enerji içeceğine bedel valla günde 2 bardak içiyorum 3 saat uyutuyor 2 si bir arada felan süt kadar hafif geliyor artık bana ve şekerli gibi
Cevap
3Cevap
Hiç içmem çaycıyım ben
Su daha yararlı su içiyorum ben günlük 4 litre 😏
3-4 aydir hic icmiyorum ben su. Sadece caydan kahveden gelen su ile idare ediyorum. Zararli mi? Evet. Bobrek tasi zemini susuz bir vucut aslinda ama ben suyu aramiyorum nedense
Suyu sen aramassın zaten vucud arar. Sen sıvı ihtiyacini bir çok besin ve içecekten aliyorsun ama su insan vucudu için net bir ihtiyacdir su içmeni tavsiye ederim cilde kalbe kaslara saclara tirnaklara herseye cok iyi gelio
2-3 içerim
Kahve içmem
Ben icenlere sordum zaten
Ben içenlere sorduğuna dair soruda bir şey göremedim.. Kaç bardak içiyorsunuz demişsiniz bende içmem dedim. Burda genelleme var. Kahve içenler gündi kaç bardak içiyorsunuz diye sorsaydın haklıydın ama şimdi kendini rezil ettin. Az kahce içte Türkçe kitabı al ona çalış bence.. Bu benden sana tavsiye..
Tamam sen haklsiin
Bunu kabül etmen sevindirici :) umarım Türkçe çalışırsın bir daha kendini rezil etmezsin..
1 belki hiç
Günde 8 rekorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar