
Kayıtsız şartsız bir gülüşü.
Olur olmaz yerde ağzıma bir öpücüğün konmasını.
Bir doğruya sevinmekten çok bir saçmalığa gülümseyebilen hoşgörüyü.
Nerde kaldın ayazını değil, hoş geldin iyiliğini.
Hiçbir şeyle yatışmayan yürek telaşını.
ŞÜKRÜ ERBAŞ

Zaman törpülüyor sevgiyi, dindiriyor özlemi. Ve en sancılı bekleyisler nihayete eriyor. Son buluyor acılar. Özlemi bir kişiye ya da nesneye bağlamıyorum ama bazen bir kişinin yanındaki gülüşümü bazen bekleyisimin huzurlu yankisini bazen aşkın karanligini özledim. Ama deli gibi değil yürek burkmadan sadece özledim hatırlayınca gülümsetenlerimi...
ortaokulda amansızca okuldan kaçmak güzeldi.
dostlarla yemek yemek, gülüp eğlenmek, öğlen derslerine apar topar yetişip enerjik girmek falan... zaten başarılıyız, kimin umrunda öğlen kaçıp gezmemiz... meh. ne güzeldi lan. yaşlandık...
Onu deli gibi özledim üstad. 5 yıldır aşığım, 3 yıldır yüzünü bile görmüyorum ama hala Seviyorum çok saçma. Özlüyorum, her şeyden daha çok özlüyorum onu. Ama elimden hiçbirşey gelmiyor, nerededir ne yapıyordur hiç bilemiyorum...
Sokakta çıplak ayakla gezip top oynamayı, okul çıkışı, okul üniformalariyla maç yapıp akşam 7 de 8 de eve dönmeyi ve en çok da lisedeyken üniversiteli ablalara gidip ders çalışmayı özledim 😅😅
Cevap
10Cevap
Anne olmadan önceki zamanlarımı özledim çünkü şimdi çocukları bırakıp gezip eğlenemiyorum 🙄 Ama annelikten şikayetçi değilim. :)
Aynı dertten muzdarip haldeyiz.
İnsanların cıkarsız bir sekılde arkadas olabılmesını, etraftaki olumsuzluklara kayıtsız kalmamalarını... Sebepsizce sevmenin, kusurları ile kabul etmenin ne demek oldugunu bilen, boyle yasayan insanları gormeyı ozledım.
Saf, günahsız ve masum olan çocukluğumu özledim, 😕 keşke hiç büyümeseydik, keşke hep bir arada tıkış tıkış yatsaydık.. Keşke kanayan yerlerimiz sadece dizimiz olsaydı..
Ben de çok özledim hemde delice
özlem duyduğum tek şey sadece eski halim akrasif olmayan sabırsız olmayan sakin hırçın olmayan beni çok özledim ama bırakmıyolar ki rahat olayım
Özlem duygusunu iliklerime kadar hissettiğim ya da öyle imkansız durumlara girdiğim hiç olmadı. Birini az da olsa görmek istediysem görürüm. Ya da herhangi bir şeyi yapmak istediysem yapmak için çaba gösteririm.
Kar eskiden metrelerce yağardı, atlamayı ziplamayı, okula giderken sokak köpeğinin beni kovalamasını.
Çamurla oyanamayı ne bilim ya bisürü şeyler özlendi.. s
aslında var..
ama onları düşünmemek en iyisi
düşününce daha çok özlüyorsun ama bir çaresi yok
kalıyorsun öyle..
Cocuklugumu tek derdim oyun oynamak oldugum zamanlarii ozledim bide onu tabi 9 ay oldu ayrilali hala agliyommm hemde hergün
Ailemi özledim. Neyse ki yarın bu özlem sona erecek😏
Bir sevgili tarafından Sevmeyi ve sevilmeyi özledim yalnızlık artık iyice sıkmaya başladı nereye kadar gider bilmiyorum ama gerçekten olmuyor
Evet var. Hani şu 25 kuruşluk dondurmalar vardi dışı cikolata kapli. Artik yok satmiyor kimse 😐
Mutlu olmayı çok özledim.. hiç bir şeyi düşünmeden kayıtsız mutluluk
Bir kokuyu özledim hemde çokkk. Burnumun direği sızlıyor ara ara...
Birini çok özledim hemde canım pahasına ama o bunu bilmiyor ve umursamıyor
Onunla eskisi gibi olmayı özledim ama artık ne o eski o nede ben eski benim çok acı mutlu ya da mutsuz olduğunda nazlanmak istediğinde bişey paylaşıcağım zaman artık ona söyleyemiyceğimi bilmek çok acı
Huzuru özledim huzur dolu ve mutlu oldugumuz gunleri..
Çocuk olmayı özledim ne kadar az sorumluluk o kadar çok mutluluk
Okul yıllarımı özledim dertlerden uzak yıllarımı özledim
evde mi kaldin
himm
Sevgili olmayı özledim..
Kahkahalarla gülmeyi deli gibi özledim))
Hayatın toz pembe göründüğü zamanları çocukluğumu
Var. 😕 Şiir çok güzel.
kayıp kedimi özlüyorum:(
Huzurlu sakin bir hayatıı...
Babama sarılabilmeyi deli gibi özledim..
Ben de daha şimdiden deliler gibi özledim
Ailemi özledim. Kardeşlerimi
Ah ahhh var hemde çok var
umidimi kaybettim artikk😐😐😐😐
cokk sansizimm ya her konuda elimi sanki nereye atsam butun kapilar kapaniyorrr
cokk mutsuzumm
ama yinede heycanli gibiyim ay bilmiyommm
Olmaz mı var tabi... 🙄
Deli gibi olmasa da özlediklerim var.
Karşılıklı aşkı çok özledim
İnşallah mutlu olursun
Eskiler eskiler eski günler..
Çocukluğumu ve sevgilimi
Var da kendime bile itiraf edemiyorum sanki 😂😂
Arkadaşlarımı çok özlüyorum 😔
Ortaokul yillarimi cok ozledimm
Muhakkak her insanın özlediği bir şeyler vardır.
Hayır hicbisey ozlemedim
Özlediğim birşey yokki özleyeyim
Kaybettiklerimi..
Hatice teyzemin fırında sütlacı
Özlediğim anlar var
Evet var
Anılarımı özlüyorum
Var evet
Evet var..
Olmaz mı hiç
Var biri.
Olmaz mı
müreffeh yarınları
Eski neşem.
Aşık olmayı özledim
Çok şey var.
Eşimi çok özedim..
Okul yılları..
Hayırrr😃😂
Nazlı Selin
Var.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar