Eskiden yakın olduğum biriyle tekrar nasıl eskisi gibi olurum?

3 yıl önce yakındık baya grup şeklinde takılıyorduk. sonra benim en yakın arkadaşım olarak gördüğüm kişi yani x kişisi, gruptaki diğer kişilerle arası açıldı. 4 kişi takılıyorduk normalde ondan sonra benim diğer arkadaşlarım x kişisiyle küsünce x kişisi bizim yanımıza gelmeyi bıraktı bende gitmedim ama ben küs değildim. sonra benin diğer arkadaşlarım x kişisinin eski en yakın arkadaşlarıyla takılmaya başladı. x’in eski arkadaşları sürekli x’e bulaşıyordu o zamanlar biz x’le takılıyorduk sonra aramız açıldı diye eski yakınlarıyla takılmaya başladık. bana o zaman ‘bizle gelcek misin’ demedi hiç bir şey demedi hatta sonuçta benle küsmemişti eğer beni çağırsaydı ben zaten hiç x’in eski arkadaşlarıyla takılmazdım. sonra aramız iyice açıldı arada konuşuyorduk küs değildik ama yakında değildik sonra ki sene nerdeyse hiç konuşmadık arada olay olduğunda konuşuyorduk sonra ben o x kişisinin eski en yakın arkadaşı olan kızı (sürekli x’e bulaşan) onun okuldan atılmasına yardım ettim. x’le tekrar kanka gibi olduk sonra okul bitti liseye geçtik. 9. sınıfta bizim okulda değildi. fakat şimdi tekrar geri geldi ve tekrar nasıl yakın olurum bilemiyorum. hala konuşuyoruz kankam şu an yine yakınız sayılır ama ben tekrar onla takılmak istiyorum yardım edinn
Eskiden yakın olduğum biriyle tekrar nasıl eskisi gibi olurum?
Cevapla