Rus ve Slav ülkesi kızları çok mu güzeller?

Rus ve Slav ülkesi kızları çok mu güzeller yoksa sadece banami pyle gwliyor arkdaş otobüsde geçen 3 tane rus gördüm sanırm ülkeyi gezmeye gelmişsler arkadaş zerre kusur yok imtiyazlı yaratıklar bana göre benim gibi düşünen varmı yoksa ben abartıyomuyum Türk kızlarıda güzzeler ama ruslar başka bir dünya başka bir frekans abi sizin düşünceniz nedir.?
Rus ve Slav ülkesi kızları çok mu güzeller?
Cevapla