İnsanlardan izole yaşamak istiyorum. Bunun sebebi ne olabilir?

İletişim kurmak istemiyorum kimseyle, konusmak görmek dahi istemiyorum.
Anlaşamıyorum, anlatamıyorumda, benide kimse anlamıyor. Sadece sesiz sedasız göçüp gitmek istiyorum buralardan.
İnsanların hırslarını, davranışlarını, bencilliklerini, iki yüzlülüklerini, çıkarcılıklarını daha birçök yönünü gördükçe ıssiz bir adaya düşüpte orda ölmek istiyorum.
Büyüdükçe daha fazla çırkinliğe şahit oluyorum ve sadece bitsin istiyorum.
İnsanlardan izole yaşamak istiyorum. Bunun sebebi ne olabilir?
Cevapla