Çok kardeş olduğum için söylemeye utanıyorum, utanmalı mıyım?

Benim elimde olan bir şey olmamasına rağmen insanlar hor görüyorlar bakışları değişiyor sanki.
Çok kardeş olduğum için söylemeye utanıyorum, utanmalı mıyım?
Cevapla