Birine çiçek almak için neden ölmesini bekliyoruz?

Bu soruyu biraz da bazı şeyleri sorgulatmak için sordum. Yanımızdaki insanları sevmek için bazen çok geç kalıyoruz. Bir çiçek almıyoruz mesela. Ya da iki güzel cümle kurmuyoruz. Sonra elden gidince mezarına götürüyoruz. Oysa ki ne anlamsız!
Peki bir de sizlere sorayım: Birine çiçek almak için neden ölmesini bekliyoruz?
Sevgili, eş ve ANNE! Sevdiklerinizi mutlu etmek için onun sizden gitmesini beklemeyin..
Sevgili, eş ve ANNE! Sevdiklerinizi mutlu etmek için onun sizden gitmesini beklemeyin..
#SendeÇiçekAl
#SevdiğineSevginiBelliEt
Birine çiçek almak için neden ölmesini bekliyoruz?
Cevapla