Özgüvenim sıfır malesef, ne olacak benim bu halim?

Ben biraz fazla kiloluyum bu yüzden ne kendime özen gösteriyorum ne bi ise yarıyorum bu durumumdan utanıyorum içime kapanığım kilolu olduğuma bağlıyorum herşeyi paspal paspal dolaşıyorum herkes havalı ben kendimi salmış...hep aynı şeyleri söylüyorum ne de olsa kiloluyum zayıflayınca yaparım, zayıflayince ederim.. işte böyle herşeyi erteliyorum.. hiç özgüvenim yok..bazen dalga geçiyolar bazen de ben öyle hissediyorum, dışarı bile çıkmak istemiyorum çıksamda hep kendimi saklamak için uğraşıyorum.. 13 kilo verdim hala 20 kilo fazlalığım var. Ne olacak benim bu halim? Kilo verince değişirmiyim yoksa hep böylemi olurum?
Özgüvenim sıfır malesef, ne olacak benim bu halim?
Cevapla