Bağlama çalan erkekleri neden dışlıyorsunuz?

Kızlar bağlama çalan erkekleri neden dışlıyorsunuz. Gitarcılar çalarken ayyy çok cool biz bağlama çalınca kro oluyoruz yeter ya bıktım. O zaman birde kıvanç tatlıtuğ izleyin, hepimiz birer kıvanç tatlıtuğ değil ama olsun :)

Güncellemeler
+1 yıl
Yuh be demek öyle, twitterdan türkü edebiyatı yapanlara bak sen
Bağlama çalan erkekleri neden dışlıyorsunuz?
Cevapla