
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılbunlar insansa Anıtkabir'de gördüğüm başörtülü kadınlar ne merak ediyorum... yaşlısından gencine, başörtülü onlarca kadın görüyorum... şu lağım suratlılara bakarsak akpli ailede zorla kapatılmış olduklarını düşünüyorum zira daha 18 yaşında bile değiller, kendi istekleriyle değil baskıyla yapılmış... haliyle Cumhuriyetten haberdarlar ama faydalanamıyolar... Atatürk'ün her kadının insanca yaşamasını, özgür hak ve iradeleriyle istediklerini yapabilmesini sağlayan sisteminden nasiplerini alamamışlar... sevmemeleri normal... onlar bu baskı altında yaşarken; Cumhuriyet kadınları rahat giyiniyor, geziyor, eğitim alıyor ve seçip seçilebiliyor... onlar bizi kıskanırken, bizim saygı duyduğumuz atamızdan nefret ediyolar... tamamen kıskançlık sebepli şu ergenlerin bu tavrı... yaptı da bana mı yaptı sanki kafası...
13 Yorumla- +1 yıl
Anitkabir e giden herkes Atatürkçü degil. Aha daha geçen ay gitti psiligin kızı kufurler yagdurdi tutuklandi sonra ne dedi got korkusundan ozur dilerim frlan melan mk bu tur korumalar olmasa sen bakma tum kapalilar cikar sokaga Ataturke hakretler savurur ama işte got korkusu :)
Cevap sahibi+1 yılhayır yanlış düşünüyosun bir tane göt kılı onu yaptı diye Anıtkabir'e atasının huzuruna gelip dua eden (ateistim dua umrumda değil aslında) insanları yargılayamayız... en yakın 29 ekim var rica ediyorum oo gün gel anıtkabire ayakta durmaya zorlanan başörtülü teyzelerin bu gibi özel günlerce bilhassa nasıl atasına koştuğunu görürsün... Mustafa Kemal'in askerleriyiz diye Ankara'yı inleten toğlulukların içinde gözleri ışıl ışıl parlayan başörtülü gençlerimizi görürsün... 3-5 tane arap götü yalayıcısı Atatürk'e saygısızlık yapıyo iye herkesi aynı kefeye koymak, bizi onlardan farksız hale getirir...
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılAtatürk şu anda çıkıp gelse önce senin ağzna bir tane çakardı emin ol, bıkmadınz insanları kapalı açık diye ayrıştırmaktan ayrıca bu soruyu da belliki ortalğı karıştırmak için sormşsun ama yine de sana cevp vereceğim; daha 1ay önce bir anne bebek şehit edildi bilmem hatırladınmı? kocası Atatürkün kurduğu ülkenin askeriydi, kendisi de bir asker eşiydi ve testtürlüydü, şimdi sen bu insana Atatürkü sevmiyor diyebilirmsin? Yine aynı şekilde onu şehit eden kalleşlerin meclisteki artıkları gayet modern ve açık insanlar ve sırf başları açık diye o teröristlere Atatürkü seviyor diyebilir misn? Ben söyleyeym; Diyemezsin... Son kez de şunu diyeyim; senin gibi düşünen zihniyetler bu ülkeden silinip gttiğinde gerçekten Atatürkün istediği gibi muasır medeniyetler seviyesine çıkacğz...
27 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılOrtada savunacak bişey yok beyni olana laf anlatılır o yüzden okumamana şaşırmadım okusaydın da anlmazdın muhtemelen
Cevap sahibi+1 yılİşte bende onu diyorum beynine gitmiyor çünkü sende beyin yok
Cevap sahibi+1 yılCevabını beğenmeyeceğin soruları sormayacaksın o zamn cnm😉
5 harf ablam yobaz edirnedeyim valla kafam rahat yobaz comar cok azdir burda tavsiye edilir
16 Yorumla
+1 yıltesettur dedigin kadinlar fetocudur
236 Yorumla- +1 yıl
cidden oyle
- +1 yıl
Oha mk artık
- +1 yıl
@çilekli-ruj dostum her kapali goreni dusman her saci acik goreni dost bilme
- +1 yıl
Ya yok be ben çok kapalı gördüm Atatürk aşığı gerçekten. Herkesten çok savunuyorlar
- +1 yıl
@çilekli-ruj bnlr fetocudur yani bosu bosuna millete iftira atmiyalim ama hanim ablalar bunlar
- +1 yıl
Bence değildir. Ben daha önce fetöcülerle ünide tanıştım. Atatürk E müthiş sayılırlar. Hatta yanımızda biri laf edince aynen şunu dedi abi dedikleri. Sevmiyorsan saygı duyacaksın. Atatürk bu millet için savaştı dedi. Bu fotodakiler başka cins
- +1 yıl
@çilekli-ruj ne ne ne fetocular ataturkku severlermi arkadasim 2008 2010 yillari abilerde kaldi ataturke kufurler yagdiriyorlardi feto bile dedi darbe olsaydi ataturk inkilaplarini kaldircaktik burda bos zurna calma dostum
- +1 yıl
Terbiyeni takın lan zurna ne. Ben sadece şahit olduğum olayı anlattım. Bana ne fetöden.
- +1 yıl
@çilekli-ruj burda bos zurna calma dostum haydi baska konulara sahit olmus olayi bilmeden atliyorsun
- +1 yıl
Kes sesini. Mk malı. Senin gibiler yüzünden millet cumhuriyet E Atatürk E düşman oluyor. AKP artığı seni
- +1 yıl
k*nini akitirim senin cocuk
- +1 yıl
Annene selam söyle o tanır beni
- +1 yıl
Oy verdiğin adamlar Atatürk için iki ayyaş dedi
- +1 yıl
@simge767 bunun gibi zihniyetli erkek degil rumuzuna bak cilekli ruj adam bile degildir kesin gaydir bu :D
- +1 yıl
@çilekli-ruj kes lan gay herif seni pislik sokaga cikacak yuzun yok gelmis burda siyaset yapiyorsun pislik seni sg amn oglu seni
- +1 yıl
Neyse simge hanım sizden özür dilerim küfürler için
- +1 yıl
@simge767 gaylara oncelik veriyoruz adam degil cunku sen bile ondan daha delikanli kizsin eminim
- +1 yıl
@simge767 :) saolun
- +1 yıl
Bu arada sen demirtaş serbest bırakılmalı diye görüş paylaşmışsın. Dolarla ilgili bir soruda. O görüşü ve resmini ss aldım. Belli yerlere ulaştırmak lazım
- +1 yıl
@çilekli-ruj puhahaha at ylni skm inani ulan keko sen kmsn gay herif millete iftira atiyor birde ss yolla bakalim gorsun burda millet
- +1 yıl
@simge767 coluk cocuk i*nlerle ugrasiyoruz işte
- +1 yıl
@simge767 :) :) :)
- +1 yıl
Akp nin çomarı seni. Tabelalardan tc indiren siz. İki ayyaş diyen siz. Fetö için sayın hocaefendi diyen siz. Paranın üstüne Türkçe olimpiyatları basan siz. Ne istediler de vermedik diyen siz. Birde Atatürk ü severmiş. Katıksız pıc kurusu seni. Ben ss leri bütün ülkücü sayfalar da paylaşayımda gör. Gö. t kılı
- +1 yıl
@çilekli-ruj zaten ulku ocaklarinda uyeyim ben aslanim beni taniyan tanir senin gibi g*ylarla işim olmaz sen git 15 tmmuzda evinde kahve icenlerin teroristlerle bir olanlarin arkasinda dur kncik seni burda gelmis ali kiran b*s kesen yapma senin b*s kesilir bunu bil burda seninde ne cacik oldugun ordada i*ne seni :) hadi agla iki otede
- +1 yıl
Kes lan mk malı. Vatan haini pıc kurusu. 15 temmuz gecesi donuna girdin saklandın. Ocaktaymış mış. Sen orada en fazla dansöz olursun
Bu arada senin annende örtülü değil mi pıc. Burda kıza yavşıyacam diye girdiğin kıldığı si. kerim. seni çok iyi tanıyorum ben. - +1 yıl
@çilekli-ruj ulan ben hangi kiza yavsiyorum burda o kiz bile senden harbi harbi delikanli lan 15 ataturk partisi klcdaroglu nerdeydi floryada kahve icmiyormuydu he burda gelmissin ataturk savunuyorsun ulan uzman cavus olcam subatta bana soranlar ilk sey ataturk inkilapcilik bu vatan ataturk kurdu burda gelip kimseye laf atarak sey yapma evet ataturk seviyorum onun yolundan ilerliyorum ama onun prtisine ne oy verilirim ne kirli corabimi verilim ben hem ataturk partisi terorist olmus gidiyor ataturkun kemikleri sizliyor ah atam kalkta gor partin ne kimlerin elinde ataturk ustunden prim yapan zihniyetler sizi hadi git sen escinsell arkadaslarinin yanina
- +1 yıl
Lan şimdi anladım bu Got yalama derdini. Demek yalakalık için ha. Bide geçen namaza gidiyordun 😄☔☔👋👋😂😂. Ulan mal beni tanımıyorsun ama ben seni çok iyi tanıyorum. Bu arada sen lisede malın tekiydin ne ara bu kadar pic oldun ya 😂😂😂😂. Atatürk E etmediği laf kalmayan adamlara oy vermiş. Ulan güldüm ya. Neyse annen iyi kadın ona ettiğim küfürler için özür dilerim. Ama sen köpeksin. Annen çok iyi bir kadın tanıyorum
- +1 yıl
@çilekli-ruj puhahah at ylni skm inani ya aglamaya devam et i*ne gay herif seni sen g*tunu az sktrmissin birazda sktrde genislesin gelmis burda laf ediyor ya allahim :D aglamaya devam et kudur millete iftira atmaya devam et belki adam sanarlar seni *bne seni kari kilikli
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
22Cevap
+1 yılTesetturlu kadinlarin bazilari öyle bazılarında bayağı seviyor yani seven sever sevmiyende svemez de sen kim köpek böyle fotoraf cekiyorsunuz terbiyesizler saygisizlar sevmiyosundue anlarim sevmek zorunda değilsin ama saygı duymak zorundasın sinirim bozuldu şu an parmaklariniz kırılsın insallah
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılaadece resimdeki insanlardan igrendimi söylemek istediğim için yorum yapıyorum şeref yoksunları ahlaksız mahkuklar. .. geberip gidersiniz umarım bir yerlerde
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 931 cevap paylaştı.
+1 yılEtrafımda birçok tesettürlü, kapalı bayan var. %90'ı Atatürk'ü gerçekten çok seviyor, Akp yalakası değil mesela. Atatürk'ü kapalılık ile bağdaştırmak çok yanlış.
33 Yorumla- +1 yıl
Olumsuz bitirdiğim falan yok. Sen fazla alingansin. Seviyeyi korumakta fayda var. Sen bana canım dedin diye ben canım olmuyorum tatlım sakin ol öncelikle. Yanlış gördüğüm şeyi "hakaret etmeden" dile getirdim. Burada yanlış ve olumsuz bir cümle yok. Bakış açını değiştir biraz.
- +1 yıl
Sen bana gerrizekalissin deyince ben geriizeekaali olmuyorum olacak o site değiştirmiş.
Din sandıkları aslında hurafeler ve Atatürk hurafe karşıtıydı.. Onlara sorsan 1 tane ayeti anlayarak okumamışlardır, arap seviciler
51 Yorumla
+1 yılbu konu tesettürle alakalı değil bence herkes inandığı ölçüde yaşama hakkına sahip ülkesini zorluklardan çıkaran düşmandan kurtaran atasını ssevmeyenin tesettürü değildir mesele vicdanıdır yani olmayan vicdanı
00 Yorumla
+1 yılgenel almak yanlış tesettürlü olduğu halde Atatürkçü olan çok kişi var , bu ilgisizlikle kaynaklı bir durum
12 Yorumla- +1 yıl
ülkenin durumu gayet ortada , araştıran , okuyan kişi sayıyı yok denecek kadar azken böyle olmasına şaşırmamak lazım
- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılNeden bazı tesettürlü diyeceksin önce konuşmayı ve genelleme yapmamayı ve başkasınin fikri hakkında karar vermemeyi öğrenmelisin bence.
011 Yorumla- +1 yıl
Bak bana bağırma minnak sinirlendirme beni
- +1 yıl
Ahaaaa bana atar mı yapıyorsun sen minnoş bak mahalleyi çağırırım ha
- +1 yıl
Sen Konak tamı oturuyorsun aha bende kordonda balık tutuyorum şuan😊 artık mecburiyetten böyle yorum yapıyorum yeri geldiğinde çocukla çocuk olacaksın 😉
- +1 yıl
15 yaşındaki stajyer hemşireye bak birde sağlıkçı olacak ya tüüüü sana vatandaşın kafası gözü yarılsın diye dua ediyor resmen
- +1 yıl
Ben hayatın değilim Yani küçük hanım lütfen yürüme bana rica ediyorum kız arkadaşım yok ama belli olmaz biri belki benden hoşlanıyordur ve bu yorumunu görse kısmetim kapanır bir zahmet arkadaşız biz
Hepsi değil ama sevmeyen de var. Belki beyinleri yoktur?
01 YorumlaOnce insan olmak lazim.
Insan olmanin geregi ise karsidakinin fikri ne olursa olsun saygi gostermektir.10 YorumlaSaçma sapan şeyler sormayın ya. Niye sevmesinler. bir sebep mi var. 3 5 m al böyle yaptı diye hepsi mi öyle olucak
10 Yorumla
+1 yılNe alaka
Atatürkü sevmeyen yokki
Kapalı ve Dindar insanlara sataşacak yer aramayın21 Yorumla- +1 yıl
İşinize bakın
Tesetturle alakası yok
Seven sever sevmeyen sevmez.14 YorumlaSisteme bak. Müfredatta mı sıkıntı var çocuklar da mı?
00 Yorumla
+1 yılBu ulkede herkes ataturku sevmek zorunda anayasanın maddesı olmalı
12 Yorumla- +1 yıl
Sen 158mısın
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen izmirde çok kapalı kadın gördüm atatürk aşığı çok mini etekli gördüm umreye gitmiş
11 Yorumla
+1 yılbu kızların başka işi kalmamış, hiç yapılacak hareketmi bu, ama bu yüzden kızlara da sövemem
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHepsi için bunu diyemeyiz. Şu bir gerçek ki yıllardır din düşmanları bu ülkede hep Atatürk ün arkasına saklandı.
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılO zaman soru yanlış bitanesi. Bu arada bu resimdekiler aşağılık insanlar
Cevap sahibi+1 yılYa tip kısmını bilmem ama karaktersiz bunlar
Rahat kıçlarına battığı için
21 Yorumla
+1 yılbunlar çirkin ve ş e refsiz o r os pular
24 Yorumla
+1 yılBende sevmiyorum tesettür ile alakası yok..
04 Yorumla- +1 yıl
Sevmiyom zaten..
Tesettür ile alakası yok...
Karakter meselesi..
Kimse kimseyi sevmek zorunda değil...
Uyumak istiyorum... - +1 yıl
EyvAllah kardeşim sağol...
+1 yılDini meseleler konusunda olabilir
02 Yorumla- +1 yıl
Bilmiyorum ki ben İranlıyım uzaktan bakarak öyle tahmin ediyorum yani
+1 yılAçık sözlü olarak onlara sorun.
10 YorumlaYobaz oldukları için.
35 Yorumla- +1 yıl
ecevit derken
fotodakiler erkek değil mi yav?
10 Yorumlabilmiyorum insanlar garip ama seven var tabii ki
01 Yorumlaİlk defa böyle birşeyi senden duyuyorum
00 Yorumla
+1 yılGenellemek sana hiçbir şey kazandırmaz.
00 Yorumla
+1 yılBizde onları sevmiyoruz
01 YorumlaÇok basit ama ayıp :) ingilizleri seviyor onlar
10 YorumlaYobazlıklarından..
010 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılorrro s pu oldukları için
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılbiri cekemedi eksiledi Atatürk'ü sevmeyen orul orul o dur o ve onun düşünce yapısı olmasa sen eksileyen anan yunan altında yatan kariydi
Gizli Üye(25-29)+1 yılNankörler çünkü.
20 Yorumla
+1 yılLaiklikden ötürü
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 491 cevap paylaştı. Ne alaka
010 Yorumla- +1 yıl
Bu tercih meselesi Atatürk neden seviyon düşüncelerinden yaptiklarindan Tayip Erdoğanı seven de öyle dini düşüncelerinden olayi kapali kizlar seviyo senin düşüncenin doğru onlarinki yanlış mı oluyo bu ülkeye bir sürü siyaset adamı geldi anma kimse Atatürk'le kıyaslamadi şimdi neden kiyaslama yapiyonuz
Devamını Gör(19)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer