Korkuyorum çünkü mahkemeye tanık olarak çağırıldım sizce başım yanar mı?

Merhaba gençler bisey sorucam Hayatım boyunca hiç bir olaya karışmadım Lakin 2 yıl önce karşımda bir kız kavgası çıktı Ben gördüğüm için 2 yıl önce ifade vermiştim şahit olarak 2 yıl sonra yani şimdi Tanik olarak mahkemeye çağırdılar Benim başım yanar mı Sadece tanık olarak gideceğim
Korkuyorum çünkü mahkemeye tanık olarak çağırıldım sizce başım yanar mı?
Cevapla