Bana 'karım' dedi... O kelimenin tek anlamimi var?

Biliyorum çok saçma ama dün sevgilimle mesajlasirken biraz ileri gidip simarmaya basladik, ve birbirimizi ask sözcükleri ile bogduk. Ben ona arka arkaya 'askim, sevgilim, birtanem, erkegim, hayatim, herseyim' falan yazdim, oda benzerlerini bana yazdi, sonra ben ona yazdim, ve o da bana en sonunda 'ruhum, bedenim, dünüm, bugünüm, karım' yazdi. Her seyi anladim da, o karım kelimesine hiç anlam veremedim. O kelimeyi sadece evli erkekler eslerine söylemezler mi? Bizim evlilik gibi bir planimiz yok simdilik. Yoksa 'kadinim' kelimesinin argo hali mi 'karım'? Bende bakalim ne diyecek diye ona yine bir sürü ask sözcükleri yazdim en sonuna da 'kocacim' yazdim, ama özellikle o 'kocacim' kelimesi hakkinda bir sey demedi. Hala biraz saskinim açikçasi. O 'karım' kelimesinin daha ne anlami var?
Bana 'karım' dedi... O kelimenin tek anlamimi var?
Cevapla