Yaşıtlarınızla arkadaşlık kurabiliyor musunuz?

ben hep ya kendimden küçüklerle ya da büyüklerle çok iyi anlaşmışımdır, ortası olmadı, yaşıtlarımla hiçbi zaman tam olarak anlaşamadım neden bilmiyorum :s bu sizde de oluyor mu acaba?
Yaşıtlarınızla arkadaşlık kurabiliyor musunuz?
Cevapla