Jean Baudrillard


Kadınların çoğu dışarıdakilere daha iyi gözükmek amaçlı bnları yapıyor yonla makyaj marka marka giyinme çabası sabahdan akşama kadar tonla parfüm deodorant gerek yok neysen o ol gnlük duşunu al üstüne 2 tl aldığın kıyafeti gysende olur
Kadın olmak kolay değil... Kadınlık satılmaz olması gereken budur.. İnsanlık tarihinin en başından beri kadının yaradılışı güzelliğe, zerafete endekslidir.. Kadın bunları yapmasa da kadındır yok olmaz. Kesinlikle katılmıyorum.
Gercekler ile yasantilar farkli..
Dil olarak herkes hakli der ama uygulama olarak herkes farkli davranir..
Bir kadina yeteri kadar ilgi , yeteri kadar saygi duy o kadin zaten kadinligini hisseder..
Dişilik bir gece sürer kişilik bir ömür boyu sözünü yumuşatarak söylemiş sanki ünlü posmodern düşünür...
Cevap
11Cevap
Salakca bir laf yaratan bizi her halimizle kadin olarak yaratmis zaten. O kendine adamlik satin alsin. Pazar mali kadinlarla ömür gecirmis belliki.
Eger dusunce buysa yalnizca kadinlara özgü degil bakimli olan herkese özgü 🌷
Ne yapalım yağ torbası gibi ter kokusuyla mı gezelim 😂😂
Şimdi herkes haklı yazar ama kimse şu sayfayı geçince bunu uygulanmaz.
Haklı gibi. Feminenlik kriterleri genelde kadınları aptallaştıran şeylermiş gibi geliyor bana da.
Kafası düşüncelerinden bile güzel ☺️
Halil Sezai parçasını armağan ediyorum kendisine
Jean bilmem ney isimli vatandaşta bol miktarda kadınlık mevcut ise satabilir kendisi
Haklı... Şimdiki nesil kadın olmayı beceremicek çünkü...
Şimdiki zamanda kadınların ve erkeklerin kadınlık anlayışları bu olduğu için doğru bir cümle.
Haklı, yoksa hiçbir insan doğuştan bu kadar alış-veriş, makyaj manyağı olmaz
Erkeğe de adamlık satılır ama, "erkeğin" az olan o karakteri onu satın almaya yetmez. Bu yüzden adamlar az.
arkadaki şarabını icsin cok konuşmasın
Güzel beğendim bu düşünceyi
Kasdettiğini doğru anladıysam evet satılır
Benim güzelligim slında senin güzelligin denir
Anlayabilen için oldukça anlamlı sozler
Doğru
Niye sen kendini satıyormusun?
@mrsmokious soruyu düzgün oku ne anlatılmak istenileni anla. Boş beyninle boş yorum yapma
Haklı galiba
anammm pek ağırmış
Anlasam derdim
bence dogru haklı
Haksız
Doğru
Aynı fikirde değilim
Doğrudur
Haklı
Hakli
Haklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar