Bazı yerlerde yapmamak lazım. Kadını erkeği YoK. Bende de böyle bir hastalık gibi hep bacak bacak üstüne atarım hatta bazen yemek yerken bile. Sonra hemen indiririm ama bazıları da böyle alışkanlık yapmış olabilir. Yaşlılara saygılı olmak gerekir yine de.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Toplumunun ya öyle insanların içinde yaşıyoruz ki ota bok. a kerkinmek isteyen insanlar zihniyeti dıt dıt yapmak istiyorum bu tür insanların yani en basit şeylerin bile toplum yüzünden kabul görmemesi ve bu toplumun kim olduğunu anlayamama gibi bir sorunum var. Elalem gibi toplum laf var icraat yok biraz gelişmeye çalışmak yok. Hep geri hep geri alayı geri kafalı...
Suçun tahsillisi cahili olmaz , olamaz. Suç suçtur.. Taksirli suçlu olur. Ben öyle görmüyorum ama yine de çok rahat olmamakta fayda var. Nasıl ki erkeklerin oturuş şekli ağzınıza sakız oluyorsa , sizinki de olabilir.
karşındakinin ilgisini çekiyor bacaklar. ayrıca bacak bacak üstüne atarken eteğin sıyrılıp kalçanın görünmesi ve iç çamaşırının belirgin görünmesi karşıda istek uyandırır. frikik veren bayanlar var.
Bir kere durakta bekliyordum, bacak bacak üstüne atmıştım. Teyzenin biri gelip "Kanıyaklısın sen, ayıp ayıp.."deyip beni azarlamıştı. Kanıyaklı imişiz😅 #devilinme
Simdi bulundugu ortama göre degisir.. Özellikle büyüklerin oldugu ortamda bende bacak bacak üstüne atmam.. Absürd bir ortam degilse bence problem yok.. :/
daha onun mantıklı açıklamasını kımseden duyamadım, saygısızlık miş🙄 sonra bide yok kalca belli oluyormuş cınselık yansıtıyormuş falanda filanfa fıstıkda
En İyi Cevaplar