Etrafımızdaki oscarlık oyunculara alkış mı tutsak, izlesek mi, tukursek mi bilemedim!! Sizce?

Etrafımızdaki oscarlık oyunculara alkış mı tutsak, izlesek mi, tukursek mi bilemedim! sizce.
Etrafımızdaki oscarlık oyunculara alkış mı tutsak, izlesek mi, tukursek mi bilemedim!! Sizce?
Cevapla