Yine gidiyorum anneciğimin babacığımın yanından, moralim aşşırı bozuk. Ben okulu falan yakıp burda kalcam gaaaliba.
Siz ailenizle mi yaşıyorsunuz, ailenizden ayrı mı?
Siz ailenizle mi yaşıyorsunuz, ailenizden ayrı mı?
Soruların formalite icabılığı iyice bıktırdı beni...
%99 luk kesim ünv. yi başka illerde okur...
Aslında senin sorduğun şu olmuş, ayrıntıya bakınca"ben ev kuzusuyum sizde ailenizin yanınızda yaşamayı severmisiniz yoksa ayrı yaşamayımı" gibi olmuş...
Ben eğer mümkün olsaydı ailemin yüzünü bayramdan seyrana görmek isterdim..
Saten ev 1 saatlik yol olduğu halde 2-3 ayda bir eve dönüyorum akul zamanı...
Sebepleri ise çok komplike, anlat anlat bitmez..
İş bulup ayrı eve çıkacam ünv. bitsin bir ...
Aynı odayı paylaştığım kardeşimin dağınıklığı, hiç biyere sığdıramadakları, ıvır zıvır dedikleri 4-5 milyarlık lab. malzemelerim vs...
Keşke okullar hiç kapanmasa veya kendi evim olsa bidene..
Sormak istediğim soruyu nerden biliyorsun acaba. Ki fark ettim ki bilmiyormuşsun. Gerçekten kaç kişi birlikte kaç kişi ayrı yaşıyor diye merak ettim. Bu her şeyi ben bilirim egosuyla bir yere varamazsınız
Ayri.. 7 senedir falan ayri.. iyi ki de ayri yani.. aileyle yasamak medir abi 18 den sonra salin gidin... Kendinizi gelistirin kendi ayaklariniz ustunde durun.. 30 kadar aileyle yasayip sonra bayiyonuz yani.. valla artik boyle aileyle kalmaya 3 gunden falza dayanamam
ikisi hem ayriydi hem aile hafta sonlari. Ama simdi bakalim ne göstercek hayat. Belki daha uzaga tasincam gibi.
Ayrı ayrlar zaten ya zaten 25 yaşındayım ayaklarımın üzerinde dura biliyorum
Ayakların üzerinde durmak ayrı, onları özlemek apaytı bir şey bence önce bunun ayrımına bakalım.
Mecbur kaldıktan sonra senin özlemini kimse onemsemiyo emin ol annemi evet özlüyorum ama gidemiyorum özlemek bile haram oluyo yani onun için beraberken ayrı eve çıkmak çok çok başka
Cevap
52Cevap
Seni çok iyi anlıyorum:)
Bende her ailemden ayrılışımda aynı şeyleri hissediyorum...
Aile sizce neden vardır tabiki birlik ve beraberlik için ne yaparlarsa yapsınlar bizim için iyi olanı yapmaya çalışıyor lar ama onlarda insan hata yapabilir yani yeri geldiğinde sen büyüklük yapman lazim
Ailemle yaşıyorum. Hep ailemle yaşadım. Tek başıma yaşarsam açlıktan ölürüm. Tek başıma yemek yememe gibi bir huyum var😐
Bir süre ailemden ayrı yaşadım ama şimdi ailemle yaşıyorum
her ikisininde kendince artı ve eksileri var
Ayrı yaşıyorum 15 yıldır gidip 2 3 ayda bir giderim kafam bozulur gelirim işte böyle daha iyi tek olmak anaya babayada ihtiyacım yok
Bende öyle düşüniyorum, artık büyüldim anne babaya ıhtıyacım yok, ne problem olursa, sıkıntı veya bir sorun olsun kendim çözebilirim, ayleme koşmuyorum, nasıl yapmalı diye
Aynen koşmayı bırak onlar koşuyor ne yapacaz diye problem olunca orhan yetiş güllük gülüstanlık olunca tık yok herkes başının caresine baksın artık maşşallah kız başına kendi ayaklarının üstünde duruyorsun konumu beyenmeyen bir kız var burda adını göremedim bakta örnek al kadın başına ayaklarının üstünde durabiliyor
Ailemle yaşıyorum. Yalnız yaşamaktansa ailemle yaşamayı tercih ederim.
Ailem yok, baska sehirler yuksek masraf asiri ozel fazla yanlizlik cektirir.
Ayrı takıldım ama sonra baktım sadece uyumaya eve giriyorum masrafa ne gerek dedim geri geldim
15 yaşımdan 25 yaşıma kadar tek yaşadım şimdi ailemle yaşıyorum.
Aileden ayrı yaşıyordum tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı
Üstte ailem altta ben yaşıyorum ayrımı sayılır acaba
Ayrı sayılmaz, ne olsada hayatına karışıyolar
Kapı oldugu için zile basıyorlar ama tabi yinede olur ama ya evlenceksin tek başına kalman kız başına zor olur günümüzde kimseye güvenirmez ben tek kalmayı severim ama yemek yapmak bulaşık falan anlamadıgımdan yine hop ailene
1 sene kadar tek basima yasiyordum is sebebiyle 6 aydir ailemleyim
33 yaşındayim hala ailemle yaşıyorum acayip koyuyor imkanım olsa ayrı eve cikicam
Ayrı yaşıyorum. Aile ile yaşayan öğrenci çok nadir zaten.
7 yıldır yalnız yaşıyorum ve uzun bir süre daha yalnız yasayacam sanırım
4 senedir ayrı yaşıyorum. Mutluyum.
bir ben mutlu değilim herhalde ya
valla dayanamıyo ya çok kötü oluyorum hep
Ailemle 😀 kardesim olmasa ayrı yaşamayı düşünürdüm
Üniversiteyi bitirdim işsizim ailemle yaşıyorum
ailemle simdi ama yakinda ailemden ayri
Yaşadığım şehirde üniversite okuyorum 😊
Keşke ben de muğla yazsaydım..
Ailemle yaşıyorum💕💕
aileden ayrı yaşıyorum çalışıyorum:)
Bu ne aile aşkıymış böyle. Ayrı yaşamak candır.
Ailemle.
Evlenene kadar da öyle olacak gibi.
Okul dönemi kendi evimde yazları ailemle
Ailemle.
Ailemle ama bazen iş imkanlari için ayrida yaşadığım oluyor
Ailemden ayrı yaşıyorum, sevgilimle beraber. Çok erken evden çıktım, anne-baba çocugu değilim ve ailesile beraber yaşayanlar anne baba kölesi
6 senedir tek yaşıyorum
Bu yaşa geldim hâlâ ailemle yaşıyorum
29 yaşta annenle yaşamak saçma
Ailem ile ilerde sni alırsam senle
hayal gücüne sağlık wxjnz
Yine yeni yeniden aile
15-16 dan beri dışarıdayım.
Ailemden ayrı, taaaa Almanyada :/
Yalnızlığın da kendine özgü bir lüksü var
Yalnız.. yan yana dailerimiz ama
Ailemle. Çünkü daha öğrenciyim
Ailemle ama yakında ayrılıcam
Ailemle şu an
Aileden ayrı daha iyiydir genelde
Ayrı.
Esim ve çocuklarım.
Ailemden ayrı yaşıyorum
Koca dünyada tek başımayım
Senin durumundaym.
Ailemleyim.
Ailemle yaşıyorum
Ayrı.
Ailemle
Ayrı.
Ailemle
Ailemle malesef
Ailemle.
Ayri yasiyorum
Aile.
Ailemle
Hem ayrı hem ailemle
Ailemle
Ailemle
Ailemle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar