Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı. Annemle yaşıyorum. Boş evim vardı, kiraya verdim.
Tek yaşayan erkeğin amacı eve rahatça kadın arkadaş getirmektir. Benim şu an öyle bir çabam yok. Rastgele kadınlarla günlük seksle işim yok. Gerçekten birşeyler paylaşmaya değecek bir kadınla tanışırsam zaten ev döşemek sıkıntı değil.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)8 ayTek yaşamak güzeldir.
Ben de 3 sene felan yaşadım.
Ama bir süre sonra duvarlar üstüne üstüne geliyor. Sevmedim.
Benim anladığım kız arkadaşı gelen
Ya da evde PlayStation partisi düzenlemek isteyenler için daha uygun gibi...
Yoksa aileden zaten uzaklaşamıyorsun. Yurtdışına gitsen bile telefonda tembihler bitmiyor 😀
220 Yorumla
Soran8 aygayet usülüne aile yaşantımıza uygun yaşıyorum , komşularımada nişanlıyım dedim tek yaşamak daha iyi hale getiriyorlar ben rest çekip ayırdım evimi 15 ay oluyor
Soran8 aytek yaşayan illa kız getircek erkek alcak değil evine aile ile sorunlardan kaçmak için bazen mecbur kalınıyor ama gelip gidiyorlar kopmuyorsun zaten tembihlere tamam diyorum gene kendi bildiğimi yapıyorum ben kendime her şey oldum boş akıl veren kim olursa uzak duruyorum zor günüm de neredelerdi
Cevap sahibi8 ayYanlış anlamışsınız. Sizin yaşantınız üzerine yorum yapmadım. Haddime değil.
Sadece yorumda belirttiğim şeyler yapılmadığı zaman çok da mantıklı değil dedim. Benim bireysel tecrübem
Soran8 aypekala 🥰
- 8 ay
O yüzden anı yaşa bitir diyorsun yani
Cevap sahibi8 ay@Eşinetapan hayır öyle demiyorum.
Benim gibi izole yaşayanlara uygun değil demek istedim
Soran8 ayizole yaşamı seven için ayrı ev daha iyi olmaz mı
çok sevemedin ayrı yaşamı diyelim sanki
Cevap sahibi8 ayDenedim olmadı. Ben yapamadım.
Hem kadın olmakla erkek olmak çok fark ediyor...
Sürekli anlamlı anlamlı bakışlar...
Apartmanda kızlarını senden kaçıran tipler...
Hatta bir keresinde " O motorsiklet kaskına gıcık oluyorum" diyen bile olmuştu 😀
Soran8 ayben maruz kalmıyorum mu sanıyorsun? yazsam neler yazarım da ben çözümü nişamlıyım demekle buldum , ama o dediğine katılıyorum kadın gibi evi çeviremiyorsunuz çeviren erkekler de oluyor , sen sevememişsin onlar da bahane olmuş , ben çok zorlanuyorum ama geri vites ben de yok , motor kask ah ahh çok severim 😎
Cevap sahibi8 ayAslında biraz da mecbur kaldım ne diyim..
Ne zaman ki eve çıkmaya kalksam anacığım benden mi kaçıyorsun diye vızıklıyordu. Babamı da kaybedince bir yere kımıldayamadım
Soran8 ayAnnen tek kaldıysa zaten olmaz tek bırakmak eniyisini yapmışsın anneler öyledir içli oluyorlar karadenizlisin tahminimce karadeniz anneleri otariter oluyor ☺
Cevap sahibi8 ayHayır annem Karadenizli değil ama tipik Osmanlı kadını..
Eski kaygana adayım Karadenizli idi.
İnadı sayesinde " Eski" olmaya layık görüldü. 😀
Soran8 ayöyle olsun osmanlı kadını iyidir , ben de öyleyim severim otariteyi sen susucan anacağın ne derse o 😄
Soran8 ayben bu sitede en eskilerdenim 2012den
belki de seni biliyorumdur motorlu üyelerden ben çok kez gittim bir daha gelmicem dedim bu KS ye
ilk hesabımda kalsaydım hep sildim
seni mutlaka tanıyorumdur ben ama
Cevap sahibi8 ayOlabilir bilmiyorum, ben de çok eskiyim...
Ama motorsikleti bırakmak zorunda kaldım...
Soran8 ayneden kazamı geçirdin
Cevap sahibi8 ayAynen, ben yolumda giderken virajın sonundaki otoparktan çıkan araçla çarpıştım. Kolum kırıldı. Zaten aile baskısı vardı. Kol da kırılınca daha da ısrar edemedim
Düşün virajın sonunu göremiyorsun ve orada otopark var
Belediye ye yazdım. Cevap verme zahmetinde bile bulunmadılar.
Soran8 ayçok geçmiş olsun motor sevdam var benim de , ailen haklı o kadar ölen oluyor ki motor ile iyileşti inşallah kalıcı bişey yok umarım
Cevap sahibi8 ayKolumda platin var.
Ağır kaldırmakta zorlanıyorum bazen hepsi o...
her şey aklıma gelirdi ama kör noktada otopark aklıma gelmezdi...
Soran8 ayplatin kolay kolay takılmaz ağır yaralanmışın demekki Allah korusun başka kaza'dan yani nerden bilebilirdin ki
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
8 ayGünaydın, ben aile ile beraberim. Erkenden kalktım birazdan spor salonuna gitcem
128 Yorumla
Soran8 ayoh miss
Soran8 aygünaydın
- 8 ay
Hadi gel seni de götürüyüm, spor sonrası açık havuz iyi gider 😊
Soran8 ayben donuyorum ne havuzu battaniyeye sarıldım olduğum yer çok soğuk denize yakınım 😂
- 8 ay
Muhtemelen benimde son açık havuz günüm😂 ama keyfini 2025 yılında son kez de olsa çıkartmak istiyorum 😇
Soran8 aysoğuk ya girme üşürsün hasta olma sporda terliyceksin yel alma bence git bi cafeye gez toz lunapark a git ya da yerime kahvaltı için sosyal tesise git veya sinema 🤩🤩🤩
- 8 ay
Haklısın ama belki şezlonglarda takılabilriim😊 Cafe lerden o kadar sıkıldım ki keyf vermiyor diğer yerler içinde yanımda kafa dengi insanlar olması gerek😇😇
Soran8 ayşezlongda soğuk 🤣
doğru diğer seçenekler için
tek iyi olmaz- 8 ay
Sana gel beraber gidelim diye boşuna mı diyorum😂😂
Soran8 aysosyal tesise kahvaltıya götüreceksen olur derdimde tanımam etmem seni daha evvelden sohbet etmiş tanıyor olsaydım gelebilirdim çok naziksin teşekkür ederim
- 8 ay
Öyleyse bugünlük pas geçiyoruz ama sonraki davetler için gerekli olan tanışma konusunu gündeme alıyoruz😊😇
Soran8 aybilmem bakarız
- 8 ay
Ya tanışırız ya tanışmayız😁 Bakmak da neymis😂😂
Soran8 ayikisinin ortası sanırım sahildeyim şu an kalabalık burası baya
- 8 ay
İkisinin ortası olmaz işte onu söylüyorum😊
Soran8 aykenarı olur mu 🥰
- 8 ay
Olmaz😁😁
Soran8 ayhiç uyumlu değilsin o olmaz bu olmaz 🤣🤣🤣
- 8 ay
Uyumu kenarında arasında arıyorsun🤣🤣 onların da zamanı var😂😂
Soran8 aypü Allah cezanı vermeye 😅😅
- 8 ay
Ahahahah doğru ama😂😂
Soran8 ayiçin fesat ben yazarken aklıma öyle şeyler gelip yazmadım pislik 🤣
- 8 ay
Bende kötü seyler düsünmedim o zaman bu kötü seyleri kim düşündü 😂
Soran8 aysen kötüye çektin sus inkar kurtarmaz seni 🤩
- 8 ay
Ben masumum sabote etme beni 😂😂
Soran8 aysen masumsan varya neyse 😇
Soran8 ayiyi akşamlar ben yemek yapcam
- 8 ay
Kolay gelsin😇😇
Ailemle yaşıyorum ve iyi ki de ailemle yaşıyorum, yaşlanıyorlar ve zamanımızın azaldığını hissediyorum. Konfor alanım var tek cocuğum, anne sıcaklığı... Herkesin bakış açısı farklıdır ama tek yaşasaydım bambaşka biri olurdum.
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Tek başına yaşamak hem özgür hissettirebilir hem de zaman zaman zorlayabilir. 😊 Para olmadığında plan yapmak daha sınırlı gelse de aslında keyifli şeyler bulabilmek mümkün. Mesela doğada bir yürüyüş, yakınındaki ücretsiz bir etkinlik ya da evde huzurla bir film izlemek bile insanı dinlendirir. 🌿✨ Bugün senin için nasıl güzel geçerse onu yapmaya çalış. ❤️ Ayrıca 15 aydır tek yaşamana alıştın mı, seni en çok zorlayan şey ne oldu acaba? 🙃
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
- Aile & Toplum konusunda 401 cevap paylaştı.
8 ayCanım yalnız yaşamak istiyor ama aile evine mahkumum 🥲 neyse buna da şükür inşallah daha güzel günlerim olur dkfjfj
37 Yorumla
Soran8 ayben de gidemessin dediler nasıl gidiyorum görün dedim kurdum düzenimi
- 8 ay
Öylece gidemem çünkü işim yok 🥹 sevindim senin adına
Soran8 ayişini bulunca ev tutma paranı ve 2/3 aylık kira paranı ayarlayınca ayrı eve çıkarsın umarım kenarda neolur ne olmaz parası ile çık yola eşyasız çıktım ben yola sadece ev tutma paramla çıktım kendimi alıp çıktım sıfır eşya kıyafet hiçbişeyim yoktu çalışarak aldım sen de yaparsın teşekkürler sen başar ben de sevineceğim senin adına
- 8 ay
Çok teşekkür ederim inşallah nasip olur ♥️
Soran8 ayamin canım ricaederim 🌺
- 8 ay
@antiquark knk sen kimsin? Yorumlarıma da salça olmaya başlamışsınn
Gizli Üye(36-45)8 ayNeden calismiyorsun paran yok ise? Ailen seni beslemek zorunda degil ki
umarim hayatini kisa zamanda düzene sokarsin
tek yasiyorsun nasil geciniyorsun?
11 Yorumla
Soran8 ayne diyorsun? acaba
Gizli Üye(25-29)8 ayKocam la çocuğum la yaşıyorum eşimle çocuğu anneme bıraktın güzel bir yemek yaptım film eşliğinde izledik şimdi çocuğu almaya gidicez eşim arkadaşına ben arkadaşıma dağılcaz
11 Yorumla
Soran8 ayAllah daim etsin saadetinizi iyiakşamlar
Tek yaşıyorum. Üniversite hayatıyla birlikte ayrı şehir sonra iş hayatı derken aileye bayramdan bayrama memleket ziyareti
Evde dolu dolu dolu pinekleme hareketi 😃
Havada soğuk ısınırsa İstanbul adalar turuna çıkma planın var10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayAynı şehirdeysek birlikte gezelim Benim iyi kötü param var fakat birlikte gezip tozacağım bir arkadaşım yok Yalnızlıktan boğuluyorum
110 Yorumla
Cevap sahibi8 ayİstanbul'da misin sen
Soran8 ayistanbuldayım ben insanlara güvenimi kaybettim teşekkürederim umarım kafa dengi bulursun benim kafama uygun insan yok erkekle kadın dostluğunu yapamıyorlar böyle iyiyim
Cevap sahibi8 ayBen İstanbul'da değilim zaten. Haaa bazen gelip gidiyorum. Geçen hafta teknofest'e geldim mesela
Soran8 ayher şey gönlünce olsun İstanbul'a gelince bi kahve içeriz belki kısmet
Cevap sahibi8 aySarıyer istinye tarafında isen olur tabi
Genelde o tarafa gidiyorum
Soran8 aydeğilim o taraflarda daha sorma nerde olduğumu 😅
Cevap sahibi8 aySıkıntı yok sık boğaz edecek değilim seni
Soran8 aykırmak için dememiştim
Cevap sahibi8 aySen ne iş yapıyorsun
Soran8 ayişçiyim işte
18 yaşından beri tekim maalsef üni, iş derken uzadı gitti
33 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
8 aymaalesef bende pazar yok çalış çalış ha tek mi yaşıyorum evet tek yaşıyorum sultanlık mı? değil ama böylesi daha iyi bea
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Günaydın , sana da iyi pazarlar..
Tekim..
Dışarda kahvaltı, ziyaret hop akşam oldu.
İyi haftalar şimdiden..
10 Yorumla
8 ayŞuanlık bir planım yok
Tek yaşıyordum aile evine kiralar sebebiyle geri döndüm. Hedefim ev almak10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayHç mi gexdirecek bi kahve ısmarlayacak arkadaşın yok?
111 Yorumla
Soran8 ayherkes kendi hayatında yok öyle tanıdığım
Cevap sahibi8 ayNerede yaşıyosun özel değilse zaten gizlisin
Soran8 ayİstanbul
Soran8 aynayır bayım😎😂
Cevap sahibi8 aySende hem yalnıxım diye üzülüyosun hemde yalnızlığına ortak aramıyosun
Soran8 ayyalnızım ama buradan biriyle gezilir mi?
çok imkansız bir şey huyunu suyunu bilmeden her çeşit insan var
sormak istedim kimler ne planlar yapcak
gününü nasıl değerlendircekler diye
Cevap sahibi8 ayYaw starbucksa gidip kahve içicen alt tarafı güpe günfüz de kimsw kimsye bişi yapmaz bence :)
Soran8 aysen çık git iç benlik değil tanımadan sohbet etmeden samimi olmamışken buluşamıyorum ben
Cevap sahibi8 ayOzaman bana takşp at
Cevap sahibi8 ayÇok merak ettim huyunu suyunu :)
Soran8 aygerekyok
Aile ile yasıyorum ama istersen arkadas Olabiliriz gezeriz
Aşagıda erkek sapıkları Gine yazmıs aşko25 Yorumla
Soran8 ayİstanbul mu sen de
Soran8 aygerek yok
8 ayTek yasiyom arkadaşlar plani bozdu bir yere gidip oturacaktik
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayTek yaşıyorum.
Bu gün Yeni yaptırdığım eve ustalar gelecek. Onların başında durucam.19 Yorumla
Soran8 aykolay gelsin güzel günlerde otur
Cevap sahibi8 ayValla hiç kolay gelmiyor. En son ustalardan birini hastanelik edicem gibi 😰 saçıma aklar düşürdüler stresten
Soran8 aysabırlı ol işçiliğini beğenmiyorsan ustanı değiş ama kavga çözüm olmaz zordur illaki ama sonu güzel olacak bitmiş haline bakıp iyi ki diyeceksin kiradan hepimiz kurtuluruz umarım bir gün
Cevap sahibi8 ayNe kadar pozitifsin Sen 😊 güzel dileklerin için teşekkürler ama şimdiki aklım olsa gider Bi apartman dairesi alırdım. Bizim neyimize bahçeli bir müstakil ev yaptırmak :) çok zormuş çok
Soran8 ayayyy hayalim biliyomusun şükürsüz olma apartman hiç güzel değil sonuçta biticek her zorluğun bi sonu var müstakil ev bulmuşta laf söylüyor 😍☺
Cevap sahibi8 ayBenimde hayalimdi şimdi gerçek oluyor 😍 ama çok marjinal bir ev olacak. Bildiğin sıradan evlerden değil 😬 Pinterest sağ olsun beni kandırdı :)
Cevap sahibi8 ayAz kaldı zaten neredeyse bitti
Soran8 aymaşallah güle güle otur
Cevap sahibi8 ayTeşekkür ederim
Haftaiçi tek haftasonu bazen ailemle. Aynı şehirdeyiz benim ayrı dairem var
10 Yorumla
8 ayAile apartmanında ki bir dairede yalnız yasıyorum sayılıyomu o
10 Yorumla
8 aytek yaşıyan kadın ürkütür beni takılmalık oluyorlar :D
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 416 cevap paylaştı.
8 ayYazın tek kışın anne ve babam köyden yanıma geliyor
10 Yorumla
8 ayBirinin yalnız ya da ailesi de yaşamış olduğu neyi hangi gerçeği değiştirecek?
10 Yorumla
8 ayoğlum la yaşayıp gidiyoruz bazen annemlerde geliyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayDün bunu sormayı düşünmüştüm anketle. Ailemleyim, bu zamanda tek başına eve çıkmak imkansıza yakın malum köye falan taşınmıyorsan.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ay2 saat önce sabah namazına uyandım ve hala uyumadım. Çocuklarımda yeni uyandı anneleri de kahvaltı hazırlıyor. Bugün için bir planım yok
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
8 ayBen tek yaşıyorum diyemem oğullatim çapkın ve pasha ile yaşıyorum ve onlarla hayat çok güzel bugün planım yok ailem geldi şehir dışından bugün annemde toplanıp bir arada olacagiz
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
8 ayHava soguk evde film keyfi ve futbol keyfi yapıyorum.
Ailemle yasıyorum şimdilik.10 Yorumla
8 ayTek başına parasız nasıl yaşıyorsun peki kira vb
135 Yorumla
Soran8 ayçalışarak herkes gibi
- 8 ay
Param yok deyince öyle sordum
Soran8 aymaaşa var borçlar var para kalmıyor
- 8 ay
Haklısın paranın kiymeti yokki maaş geldiği gibi gidiyor benim kira değil ve memur olmama rağmen ucu ucuna yetiyor
Soran8 ayeksilere giriyorum kalmaması ne ki kaç ay oldu gezmedim kışlık giyim alcam alamadım hayat zor oluyor her şey ama zamanla
- 8 ay
Senjn için sakıncası yoksa normal den konuşsak olur mu
Soran8 ayyok be gerekyok
- 8 ay
Bence vardı ama sen öyle diyorsan ne diyim
Soran8 ayalıştım ben zorluğa kimseye güvenmemeyi seçtim her şey geçiyor dertte zorluklar da , benim kafa yapım bu nesle uymuyor , ben maneviyatı severim insanlarsa belaltını sever ben değer vermeyi bilirim onlar ise hiç etmeyi.
- 8 ay
Bende senin sevdiğin şeyleri seviyorsam ve öyle birini arıyorsam peki ayrıca on yargılı olma en azından konuş kendin gör
Soran8 ayyok ısraretme
- 8 ay
Etmiyorum sadece fikrimi söyledim nasipsiz sopa bile yenmez miş
Soran8 ayaradığım insan çok farklı benim bulabilceğimi sanmıyorum bulunca zaten ohbe diyeceğim
- 8 ay
Aradığın insanı tarif edersen sevinirim gerçekten mersk ettim
Soran8 aytarif edemem boş ver
- 8 ay
Mussden olursa bir menkibe anlatmak isterim
Soran8 aytabi ki buyrun dinliyorum
- 8 ay
Buraya değil sana yazsam sonra yazmam zaten ancak buraya yazmak istemiyorum
Soran8 aygerek yok.
- 8 ay
Evet haklısın yokmuş
Soran8 aygerek duyamıyorum artık
- 8 ay
Zaten bu gerek duymak ile ilgili den ziyade duyduktan sonra gerekli ise duyulan şey zaten isteğe bakmadan o kişiye fayda sağlıyor
Soran8 ayçok devrik cümleler çok anlayamadım afedersin
- 8 ay
Estağfurullah
- 8 ay
Gerek duyamamak sana biseyleri dinleme engeli olmasın demek istedim kisaca
Soran8 ayinsan rastgele niye dinlesin o kadar sıkıntım var ki boş geliyor her şey yanlışanlama lütfen
- 8 ay
Belki derdinin dermanı dır anlatacağım
Soran8 aykal sağlıcakla iyi akşamlar
- 8 ay
EYVALLAH bi mukabele
Soran8 aykırılma dert dinlicek dert anlatcak mecalde değilim
- 8 ay
Dertler anlatildikca azalır ayrıca derdin ne kadar büyük ya da çok olursa olsun derdi veren daha büyük o yüzden dua edicem sana kırılmadım sana teşekkür ederim hassasiyetin için
Soran8 ayanlatıldıkça ferahlatır evet ama çözüm olmuyor , teşekkürederim ricaederim.
- 8 ay
Derdin sahibine anlat o zaman çözüm de onda hersey de onda
Soran8 ayanlatıyorum zaten başka kimse gerçek değil bu hayatta çünki
Soran8 ayçok yorum oldu burası kendine iyi bak
8 ay9 aydır ben de tek yaşıyorum 🥹🌸
41 Yorumla
Soran8 ayen güzeli canım🥰
İstanbul'da güzel bir sitede tek yaşıyorum. Aileyle yaşamayı değil de sevgilimle yakın yaşamayı isterdim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)8 ayEşim, kızım ve kedimle yaşıyorum. Kızımla Skapova konserine gidecektim, kısmet olmadı :/
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayAnnem babam vefat ederse o zaman tek yaşayacağım 😂😂😂
10 YorumlaKendimle yaşıyorum tek yani
21 Yorumla
Soran8 ayhelalolsun kızzz en güzelii ben de tek yaşıyorum
- Aile & Toplum konusunda 376 cevap paylaştı.
8 ayTek yaşıyorum. Bu pazar sinema festivaline katıldım. Keyifli idi
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.
8 ayTek yaşayacak durumum var ama ailemle yaşıyorum saçma geliyor bana
10 Yorumla Tek ama tek yaşamanın da bazı zorlukları var avantajları olduğu gibi rabbim herkese kolaylık versin ve iyi insanlar çıkarsın karşısına
10 Yorumla
8 ayben 12 yıldır tek yaşıyorum annemle yaşardım baba zaten yoktu annem de vefat edince artık tek yaşıyorum alıştım da buna
10 Yorumla
8 ayKeşke benimle yaşasaydın ben de tekim
121 Yorumla
Soran8 ay😆😆😆
- 8 ay
Bunu çok isterim 🙈
Soran8 aybunu çok istemiyorum ben
isteyen olursa bakarsın çıkmışınız aynı eve ben tek iyiyim- 8 ay
Ben de tek iyiyim ama sen olsan güzel olurdu bir hatuna ihtiyacım var karım olurdun
Soran8 ayAllah korusun ben almıyım
- 8 ay
Neden 🥹🥹
Soran8 ayistemiyorum kimseyi ben iyiyim böyle
- 8 ay
Ben seni istiyorum
Soran8 ayyat uyu kardeşim
- 8 ay
Uyuyamıyorum beraber uyusak güzel olur
Soran8 ayne uyuyucam neyimsin de uyuyorum seninle delimine
- 8 ay
Kocan olacağım
Soran8 aytövbe estagfurullah 🤨😏
- 8 ay
Bekarım evlenebiliriz 🙂
Soran8 aytanımıyorum seni ne evliliği
- 8 ay
Tanışabiliriz bence zor olmamalı tanışmak
Soran8 ayyok gerek yok
- 8 ay
Ama neden iyi anlaşacağımıza eminim
Soran8 ayistemiyorum
- 8 ay
Peki özür dilerim iyi akşamlar mutluluklar
Soran8 aysana da mutluluklar diliyorum iyi akşamlar
8 ayEtrafında fazlasıyla insanlar olup yalnızlık çekecek kadar duygusal olmasın kimse
10 Yorumla
8 ayNiye sordun sevgili mi bulcan bana kızla yatayım diye
10 Yorumla27 yaşında aile evinde yaşıyorum gerçekten çekilmiyor
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 aybekarım hala ajdasd :) ayrı eve çıkmadım. Sıkılıyorum evde :/ :/ arkadaşlarım falan var tabii ama herkes kendi ailesiyle falan. o yüzden sıkılmaya devam diyelim ne yapalım :(
11 Yorumla
Cevap sahibi8 ayistanbulun hangi semti?
- Aile & Toplum konusunda 412 cevap paylaştı.
8 ayAilemleyim, tek yaşamayı sevmiyorum
40 Yorumla Ailemle yaşıyorum
30 Yorumla
8 ayAilemle yaşıyorum
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
8 ayTek yaşıyorum son iki aydır
22 Yorumla- 8 ay
Neden ev arkadaşı düşünmüyorsun
8 ayTek yaşamak isterdim ama maalesef
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
8 ayBabam ile yaşıyorum annem vefat etti
20 Yorumla
8 ayNe yazık ki tek tabanca
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Tek tabanca takılıyorum
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
8 ayKendimin ailesi var çekirdek aile
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 449 cevap paylaştı.
8 ayAile evinde yaşıyorum 🚬
12 Yorumla- 8 ay
Beynine arada az oksijen aldır kardeşim bu hayatta herkes senin gibi abaza değil
8 ayher şeye rağmen tek
10 Yorumla
8 ayailemle yaşıyorum
10 Yorumla
8 ayAilemle (şimdilik...)
10 Yorumlaşu an ailem ile
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Ailemle yaşıyorum
10 Yorumla
u 8 ayAilemle yaşıyorum.
10 YorumlaTekim ama yaşadığım pek sayılmaz
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Ailem ile yaşıyorum.
10 Yorumla
8 ayAnkara da geziyorum
10 YorumlaYalnız yaşıyorum Hollanda da
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayYalnız yaşıyorum para sorunu yok İstersen birlikte gezelim
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. yalnız yaşamak güzel iş ev ev is 😂😁
11 Yorumla- Devamını Gör (113)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer