Kadın-erkek arkadaşlığının samimiyet dozu ne olmalı?

Fazla samimi olunca doğal olarak karşı taraf "Acaba benden hoşlanıyor mu?" diye düşünebiliyor.
Kadın-erkek arkadaşlığının samimiyet dozu ne olmalı?
Bunu düşündürmemek için karşı cinsle arkadaşlıkta samimiyet sınırı ne olmalı?
Güncellemeler
+1 yıl
Niye o samimiyet sınırını açıklamak yerine, çok samimi olmamalı deyip geçiyorsunuz? :// 💔
Kadın-erkek arkadaşlığının samimiyet dozu ne olmalı?
Cevapla