Spru yukarıda zaten birde onu mutlu etmek için ne yapmalıyım





Kız benim gibiyse totem yapmış. Keşke öpseydin. Gerçekten kabus görme ihtimali şu an çok yüksek 😁😁
öp sende dudağına mı yapışır :) ve çok inatçıymış kim ise
Hahahahaha
Bu kızı bırakma dostum
Neden 😀
Cevap
3Cevap
Brader sarhos sanirim 😄
Yazamıyor bile gözüm kanadı
bir sefer öptüm desen bu kadar uğraşmazdın 😂😂
Yazmayi bilmiyor sanirim kiz 😂😂🙊
Öp öp öp do-ya-ma-dım
Öpmelisin.
öpme
Sendeki ego neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar