Bayram geldi ve yine bu sorular her yılki gibi sorulmaya başladı. Ben de hazır bayram gelmişken ve tür sorulara mazur kalmaya başlamışken bu konu üstüne bir Bence yazayım dedim.
Ne zaman evlenmeyi düşünüyorsun?

Sanki evlenmek zorundayız. Geçmiş zamanlarda hemen evlenildiği için bizim de hemen evlenmemiz gerektiğini sanıyorlar. Kariyer yapacağım belki?
Okuyor musun?

İkimiz de bu sorunun cevabını bildiğini biliyoruz. Ne diye gerilim yaratıyorsun? Bunun hemen arkasından da aşağıdaki soru gelir...
Çalışıyor musun?

Yahu okuduğumu biliyorsun işte daha ne bu soru? Bir de çalışmıyorum deyince neden çalışmıyorsun derler. Yarım zamanlı iş olunca biz de harçlığımızı çıkartıyoruz elbette. Genelde kendi çocukları ya yoktur ya okumamıştır ya da çok büyük olduğundan bu zamanları unutmuşlardır.
Okuyup ne yapacaksın...

En gıcık olduğum sorudur. Soru işareti koymuyorum çünkü alaycı tavırlarla sorarlar. Bu ne demektir ya. Cevap vermek yerine sadece bir bakış atıyorum. En iyi ondan anlıyorlar.
Ne zaman bu kadar çabuk büyüdün?

Yok kardeşim yıllar ne kadar geçerse geçsin ben hep hala aynı kalıyorum, hiç büyümüyorum. Sen nasıl büyüdüysen ben de öyle büyüdüm işte. Bu soruya nasıl bir cevap vermemizi bekliyorsun?
Biraz kilo mu aldın sanki?

Çok şükür ben duymuyorum ama duyanlar elbet vardır. :) Hem erkekler hem kızlar için ama özellikle kızlar için çok sinir bozucu sorudur. Alttan alttan iğnelerler bir de bu konu üstüne...
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar