Şöyle hengamenin olmadığı, insanların birbirini en azından sima olarak tanıdığı, selam verdiği-selam aldığı, keyfin üst düzey olduğu fotoğraflara bakmak ister misin? Sana bir güzellik yapayım o halde. El emeği göz nuru arşivlerden toplayayım. İnsan özlüyor azizim.
Polycarpe Joaillier çekmiş, 1884 yılında İstanbul'da bir kebapçı.

Taksim mi 1965 mi? "Eskiden takım elbiseyle gezerlerdi" ironisinin çıkışı.

Ayasofya böyle sessiz ise gidelim gezmeye.

Sen ne tatlı bir karesin Beyazıt. Çocuğundan hindisine kadar.

O zamanda olup şu dolmuşla gitmenin verdiği zevk mi? Yoksa tıklım tıklım dolu metrobüs mü?

Mezarlıktan bir kare, kim öldüyse bu kadar arabayı toplamış..

E tabi zor şartlar altında yaşam da var.

Renklendirme çalışması güzel bence.

Atama teşekkür ederek asaleti ile bitirelim.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar