"Kahve Bile Üçü Bir Arada, Ben Yalnızım" Diyorsan Sebebi Bu 5 Madde Olabilir!

İnsan ilişkileri zordur, çünkü her insanın karakteri farklıdır. Kime, nasıl davranacağını bilemiyor olabilirsiniz. Ama bazı işaretler vardır ki, ne anlattıkları çok nettir!

Sizi yalnızca arkadaş olarak görüyor olabilir; acı, ama gerçek.

"Kahve Bile Üçü Bir Arada, Ben Yalnızım" Diyorsan Sebebi Bu 5 Madde Olabilir!

Birlikte çokça vakit geçiriyor olabilir; beraber sinemaya, yemeğe gidiyor olabilirsiniz. Ama bu karşı tarafın sizinle ilgilendiği anlamına gelmeyebilir her zaman.

Sinir bozucu olabilir misiniz? Bence olabilirsiniz...

"Kahve Bile Üçü Bir Arada, Ben Yalnızım" Diyorsan Sebebi Bu 5 Madde Olabilir!

Biraz düşünün, yanınıza gelen kişi 180 derece dönüp geri mi gidiyor? Sizinle konuşurken hep göz mü çeviriyorlar? Belki de sinir bozucu bir insansınız :/ Ama bu her zaman sıkıntılı bir durum değil. İnsanların ilgi alanları farklıdır, birine sinir bozucu gelen davranışlarınız, bazılarına çok çekici gelebilir.

Ne zaman sessiz olmanız, ne zaman konuşmanız gerektiğini bilmiyor olabilirsiniz.

"Kahve Bile Üçü Bir Arada, Ben Yalnızım" Diyorsan Sebebi Bu 5 Madde Olabilir!

Karşı tarafın sürekli sözünü kesen biriyseniz, katlanması zor bir insansınız demektir. Ama sürekli susan bir insan da karşı tarafa "seninle ilgilenmiyorum" mesajı verebilir. Ortasını bulmalısınız.

Kısıtlayıcı insanlar karşı tarafa çekici görünmez.
"Kahve Bile Üçü Bir Arada, Ben Yalnızım" Diyorsan Sebebi Bu 5 Madde Olabilir!

İlişkinin başlarında her dakika mesajlaşmak, sizi kontrol etmesi sahiplik gösterir ve sevimli gelebilir. Ama bunun sürekli olması artık karşı tarafta sıkılma ve boğulmuş hissetmeye yol açar. 2 dakika geç cevap verilse "kiminle konuşuyorsun?!" diyen insanı kimse çekmez, kusura bakmayın. :/

Sunacak pek bir şeyiniz yoksa, acı ama gerçek, yalnız kalabilirsiniz.

"Kahve Bile Üçü Bir Arada, Ben Yalnızım" Diyorsan Sebebi Bu 5 Madde Olabilir!

Devir kötü, çalışmayan bir insanla hayat birleştirmek daha da kötü. "Aşk karın doyurmuyor" derler, doğru. Tabi ki çalışkan biriyse, zor zamanlardan geçiyorsa kabul. Ama çalışmaya niyeti olmayan, tembel biriyle beraber olmak sadece sizi zorlar.

"Kahve Bile Üçü Bir Arada, Ben Yalnızım" Diyorsan Sebebi Bu 5 Madde Olabilir!
Cevapla