Türkiye'de insanların psikolojisi gün geçtikçe bozuluyor. 2-3 çocuklu ailelerde, çocuklarla baş etmek için gerçekten bir süper kahraman olmak gerekiyor. Evin yükü, iş yerindeki problemler derken, anne ve babaların omuzlarına gereğinden fazla yük biniyor. Aile yapımıza göre çoğumuz 20'li yaşları geçsek bile ailemizle yaşamaya devam ediyoruz. Annelerimiz her konuda sabırlı ama babalarımız tahammül edemeyebiliyor. Çok basit 5 maddeye geçecek olursam;
Kardeşlerinizle münakaşa etmeyin
Ne yapacaksanız odanızda yapın. Şakasına bile olsa birbirinize girmeyin
Yüksek sesle müzik dinlemeyin
Size göre normal seviyede olan müzik, babanızın kafasını şişirebilir. O an bir şey söylemese bile içinde biriktirdikleri size mutlaka geri dönüş yapacaktır
Yemeğinizi düzgünce yiyip, sofradan kalkın
Yemekte yapılacak şaklabanlıklar çok can sıkıcı olur
Telefonunuzu elinizden bırakın
En azından babanızın gözü önünde tanışma, flört uygulamalarını kullanmayın. Zamanın nasıl geçtiğini anlamazsınız
Televizyonu ona bırakın
Bırakın istediği programı seyretsin. Bunu ona çok görmeyin
Babanız Sinirliyse Ev İçinde Dikkat Etmeniz Gereken 5 Şey!
Kolay kolay sinirlenmez babam ama sinirlenirse evde cam çerçeve kalmaz.. Vakti zamanında mutfaktaki tüm tabakları tek tek raftan alıp oturma odasına getirip tek tek kırmıştı hayır anlamadığım o öfke ile neden taşıyorsun niye olduğu yerde kırmadın? Işın tuhafı odaya taşıdığını da sakinleşince hatırlamadı olan onca porselen takımına oldu kolay sinirlenmez ne televizyon ne başka şey ne fayda ama aynı şey bende de geçerli sinirlendiğim an ne kırdığı mi bilemem o yüzden evden kaçmak en mantıklı çözüm..
Onca şeyi kırdıktan sonra sakinleşse neye yarar :) ben sinirlendirmem zaten adamı ağzım var dilim yok 🙃 yanında olmam ne sinirli iken ne de sakinleşme süresince aynı şekilde onlar da benimde yanimda bulunmaz senin üzerine sümük sürülen kedi misali kaçarız birbirimizden usulca
Ama yine de ondan asla vazgeçmem dünya bir yana babam bir yana kızsam da bazen beni deli de etse Allah benden alsın ona ve anneme versin.. en zayıf noktam geceleri ya ölürlerse diye ağlarım bazen
Koltukta uyuyakalır kalk yerine yat deme ortalığın ya pedere arabada şu arıza var deme ağzıma sıçar baba bir ekmek yedin yeter de lokmalarımımı sayıyorsun güzel kardeşim der baba ev badana boya olacak hadi yapalım hala yapacaz 3yıl oldu mk kendim boyadım oda kirlendi babama sakın perde tak demeyin vallaha evde kim varsa kapı dışarı ne bok yiyorsun taksana baba başka kanal aç maça bakmadığımı biliyorsun bir izlettirmedin ya maçın özetini yorumlarını sabaha kadar aynı şeyi verseler dinler sanki ilk dinlediğinde anlamıyor kanal değiştirir tekrar bakar valla doktor çare bulamadı
ya da benim gibi reflekslerinize güveniyorsanız bardağı kafanıza yemeden eğilme kabiliyetine sahipseniz ufak çapta sınırları zorlayabilirsiniz :D sksdk
Ahh babalar, babalaar babam sağolsun ağzımızı açsak sinirleniyo ne yapıcağımızı şaşırdık. Dışarıya melek bize şeytan ilgi desen sıfır sevgi desen yok. Bunları yapsakta yaranamıyoruz maalesef.
Hepsini yaşadık Ama müzik hariç. Tv zaten onda oluyor karışmıyoruzda kardeşimle kavga ettiğimizde ya da sofra da kardeşim konustugunda çok kızar
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hiç birini yapmıyorum yemeğini önüne koyar önünden kaldırırım dağınık olmasına rağmen ağzımı açmam evi toplarım hep düzenli olur dışarıda bir şeye sinirlenir gelir bize çatar
En İyi Cevaplar