Hep mi fakirlik, hep mi eksiklik? Zenginler de çok çekiyor bu hayatta!
Siz hala dolaşan kulaklık kablosundan mı şikayet ediyorsunuz?
Ya onlar ne yapsın, nasıl bulsun Porsche'sinin anahtarını şimdi? :/
Karar vermek çok zordur.
Yani bu nasıl bir zorluk haberiniz var mı acaba? Hangi arabayı alacaklarını düşünürler ve karar veremeyince hepsini alırlar.
Zamanlarını arabalarına hangi saatin daha çok uyduğunu düşünerek harcarlar, ya da tam tersi...
Saati takıp çıktınız, e baktınız arabanızla uymuyor. Ne yapacaksın, saat mi değiştireceksin bir de? Tabi ki başka arabaya geçiş!
Kalacak yer bulmak zordur.
Villada mı kalsak, dağ evinde mi, göl evi mi; öf çok büyük kararsızlık. :(
Temizlik yapmak çok zordur.
Giydikleri her eldiven yırtılır, bu şekilde yaşam sürdürmek çok zor.
Sorunlarından kaçmaya çalışırlar, ama yine zorluklar onları bulur.
Siz fakirler ne şanslısınız! Onlar öndeki koltuğa bile yetişemiyorlar!
Biraz eğlenmek isterler ama onda da bir terslik vardır.
Siz fakirler ne diyorsunuz onlara, hani ufak kağıtlar... Ha iskambil! Onlarda yok tabi, tablerden tek tek kartları açmak zorundalar ve tahmin edersiniz ki çok zorlayıcı bir şey bu!
Zengin Kişilerin Yaşamlarının Daima Kolay Olmadığını Gösteren 7 Sebep!
Zenginler temizlik yapmaz ki eldiveni delinsin. Zengin kumar oynayacaksa helikopteriyle kıbrısa gider ve orda oyar. Zenginin o kadar anahtarı olmaz. Zenginin işi yoğun olur ve genelde okumuş olur;. Zengin dizlerdeki gibi entrike peşinde koşmaz , iş ihale kovalar. Zenginin ne kadar çok çalışanı varsa o kadar sorunu var demektir. Zenginliğinde kuralları kaideleri ve gelenekleri vardır. Ve zenginler hakkında yapılan acımasız yargılarda cabasıdır. Herkes zenginlerden bişey bekler, kndileri zahmet etmeksizin. Ve zenginlik dizilerdeki kadar eğlenceli boş ve çapkınlıktan ibaret değildir..
Aslına bakarsanız suç zenginler de değil, insanlara parası için kul olan yalaka insanlar da... Onları bu hale yine suskun emekçiler getirdi.. Zengin keyfine göre yaşayıp fakir ekmek parası için alttan aldığı sürece bu düzen hiç değişmeyecek... Onun parasını bir kenara bırakıp insan gibi davranıp ağzının payını verirseniz böyle şeyler de olmayacak..
50 yaşında 6 çocuk okutmuş bir emekçi aylık 2000 tl maaşla çalışan bir insana çekil şurdan diyebiliyorsunuz ama altında ki arabaya bakıp bir genç, toy olan birine efendim çekebiliyorsanız siz herşeyi hakediyorsunuz biraderlerim.
Offf zenginliğini kurumsal bir firmaya dönüştüremeyen zenginler kuru ve tükenilebilir bir para bırakmaktan başka birşey yapmıyor.
Örnek olarak Enka Holding'i vereceğim, kurucusu ceoları eğitimleri okudukları yerler hakkında bilgi vereceğim...
Kurucusu: Şarık Tara ( Yüksek İnşaat Mühendisi- İTÜ) Bir Önceki Ceo: Mehmet Sinan Tara ( Yüksek İnşaat Mühendisi- Almanya) Şarık Tara'nın Oğulu şu an ki Ceo: Mehmet Tara (Yüksek İnşaat Mühendisi- Almanya) Şarık Tara'nın Torunu...
Şu eğitimler ve 5 milyar Tl'lik sektörel dev bir firmayı yönetmek kolay mı?
Allah başka dert keder vermesin ne diyeyim ki. Biz de iş güç sahibi olalım da kendimizin ve ailemizin geleceğini garanti altına alabilelim diye uğraşıyoruz bizimki de dert mi...
kolay mı sanıyosunuz yaşamak zor birkere, okadar anahtarı cepte taşıyınca devamlı ceplerim yırtılıyo ee mecburen ayda bir yeni pantolun almak gerekiyo işte ne yapıyım 😅😂😂😛
En İyi Cevaplar