Büyük ihtimal yakutistanın Türklerinden yüz şekli çok benziyor. Artık albinoya bir hastalık gibi bakılmıyor da bunda farkındalık yaratmak istenecek bir durum kalmadı. Buna ragmen çocukları küçücük yaşta kameranın önüne koymalarını sevmiyorum.
Cok güzel cok tatlıya keske bütün cocuklar böyle mutlu olsa savaslar olmasa butun cocuklar mutlu ve huzurlu olsa cocuklar hic ahlamasa barıs icinde yasasa
gözlere bak ya çok değişik.. prenses denmesine şaşırmamalı
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
2nci ve 4ncü resim acayip korkunc herkes süper güzel vs diyor ama yolda gece karsısına bu kız cıksa altına yapar ha bu arada ilk defa görüyor cogu böyle birini galiba fransada norvec finlandiyada danimarkada almanyada bile bu tip bebekler var
En İyi Cevaplar