Trafikte "Ehliyeti Kasaptan mı Aldın?" Dedirten Kadın Hareketleri

Şu sıralar neden bilmiyorum çok sık rastlıyorum. Bazen diyorum ki; "Beyler gerçekten haklı." Bunu cinsiyet ayrımı yapmak için söylemiyorum öyle ki; çok dikkatli bir o kadar kurallara uyan hemcinslerim de var. Özellikle yıllarca araç kullanmış ama hala kural öğrenememiş arkadaşlarım gerçekten saç yolduruyor. Biraz espri biraz ciddiyet. Her ne kadar yanlarında gülüp geçsem de bu oyuncak değil, bencemin sonunda neden paylaşma gereği duyduğumu açıklayacağım...

Dikiz aynasında makyaj yapan kadın iticiliği

Trafikte "Ehliyeti Kasaptan mı Aldın?" Dedirten Kadın Hareketleri

Özellikle sabah saatlerinde denk geldiğimiz, özellikle işe geç kalmış bayanların alelacele yaptığı anlam veremediğim bir davranış. Normal şartlarda bile sürülmesi zahmet gerektiren bir diplineri bile o kadar profesyonel uygularlar ki şaşırır kalırsınız...

Yanlış ya da takılı kalan sinyal krizi

Trafikte "Ehliyeti Kasaptan mı Aldın?" Dedirten Kadın Hareketleri

Yanlış yöne verilen sinyal, kapatması unutulan sinyal, çoğu zaman gece açık bırakılan karşı tarafı gerçekten zora sokabilecek uzunları açarak yola devam etmek.

Trafiğin en yoğun olduğu anlarda telefonla konuşmak

Trafikte "Ehliyeti Kasaptan mı Aldın?" Dedirten Kadın Hareketleri

Kulaklık vs her neyse acil durum dışında özellikle size güvenip aracına binen kişileri olsun düşünerek acil durum olmadıkça telefon kullanmaması taraftarıyım. İlla ki kullanılıcaksa bunu müsait olunan bir bölge de aracını durdurarak yapmalı kişi. Çok sık rastladığım bir durum bu konu da cinsiyet ayrımı yapamayız tabi.

Sürat bilmişlik, yavaş acemilik değildir!

Trafikte "Ehliyeti Kasaptan mı Aldın?" Dedirten Kadın Hareketleri

Ön yargılar olsa da trafikte bayanların yavaş olduğu söylenir ya hani, aslında bana göre dikkattir. Hızlı gitmek ya da sürat yapmak nasıl profesyonellik gerektirmezse yavaş gitmek kurallara uygun davranmakta acemilik ile yaftalanamaz. Ancak gerçekten sağı solu bilmeyen trafiğin ortasından giden birde makas atmaya çalışan bayanlarımız azımsanmayacak derece de fazla. Bence direksiyon iyice pekiştirilmeden özellikle yoğun, akıcı trafikte araç kullanmamalılar.

Emniyet kemeri şart!

Trafikte "Ehliyeti Kasaptan mı Aldın?" Dedirten Kadın Hareketleri

Emniyet kemeri bayan erkek gözetmeksizin şart, özellikle ebeveynseniz kesinlikle ön koltuğa çocuklarınızı bindirmemeniz mecburiyet durumunda ise emniyet kemeri kullanmadan yolculuğa başlamamanız taraftarıyım. Dün rast geldiğim bir hadise. Öyle ebeveynler görünce gerçekten kontrolden çıkabiliyor insan.

#Süratprofesyonellikdeğildir

#Emniyetkemerihayatkurtarır

#Çocuklararkakoltuğa

Trafikte "Ehliyeti Kasaptan mı Aldın?" Dedirten Kadın Hareketleri
Cevapla