Bazı insanlar hayvanları beslemenin günah olduğunu düşünüyorlar. Bazıları ise bunu takmayıp hayvanını evine alıyor, ona bakıyor, yemek veriyor ve onunla hayatını paylaşıyor. İşte yine böyle bir durum ile karşı karşıyayız.
Küçük sevimli Cesur sahibi ölünce onun yanından ayrılmakta çok zorlanmış.
Cesur'un sahibi 79 yaşındaki Ali İlhan felç geçirmişti ve hastanede kalıyordu. Cesur da bu durumdan fazlasıyla etkileniyordu. Sahibi hastanedeyken yemeden içmeden kesilecek kadar üzgündü. Maalesef Cesur'un sahibi buna yenik düştü ve hayata gözlerini kapadı.
Cenaze gününde herkesin gözü Cesur'un üstündeydi
Cesur tabutun yanından bir saniye bile ayrılmamış hatta onlarla birlikte yürümüştü.
Hatta daha üzücü olan Mehmet İlhan'ın oğlunun her seferinde Cesur'un evden kaçmasını fark etmesi ile oldu. Cesur'u takip etti ve sahibinin mezarına geldiğini anladı. Cesur'un bu süreci atlatması için elinden gelenin yapacağını söyledi.
Hayvanlar çok hassas canlılardır. Bu duyarlılık çoğu insanda bulunmamaktadır.
Sevgiler...
Ölen Sahibini Sürekli Ziyaret Ederek Yas Tutan Cesur Köpek
Sadakat ve vefaya en çok ihtiyaç duyduğumuz şu günlerde onlar bizim tek dostumuz çünkü bizler bu değerleri yitirmek üzereyiz onlardan alacağımız birçok hayat dersi var en bariz örneği bu işte. Ellerine sağlık, harikaydı..
Hayvanlar içgüdüleriyle hareket ettikleri için olayı dramatize etmeye gerek yok çünkü sadece sahibinin kokusunu takip etmiş. Ölümü anlayabileceğini ve üzüleceğini düşünmüyorum.
var ya şu köpek gibi sadık olamayanlar var benim de kedim kuşum köpeğim var hiç bir karşılık beklemeden gerçek sevgi ile bağlılar dost gibidir hayvanlar onlar Allah'ın sessiz kulu ve bize emanetidir dünya da kapladığı yer ne ki zaten malına ortak mı oldu kan davan mı varda bu hayvanlara kim öfke besleyenler var tek kelime denmez bunlara onların da canları yazıklar olsun hayvanlara çektirenlere zulüm yapanlara
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Köpeklerin dostluğu, dostların köpekliğinden daha iyidir sözü boşa değil.
En İyi Cevaplar