"El Alem Ne Der?" Diye Yaşamamak İçin Geçerli Sebepler

Bu hayat sadece size ait

"El Alem Ne Der?" Diye Yaşamamak İçin Geçerli Sebepler

Aslında işin temeli bunu kavrayabilmekte. İçinde bulunduğunuz hayat sadece size ait. Üzüntülerinden, sevinçlerinden, hayal kırıklarından, pişmanlıklarından etkilenen sadece siz oluyorsunuz. Gözyaşlarınızı hayatınıza karışan insanlarla paylaşabiliyor musunuz? Al biraz da sen ağla diyebiliyor musunuz? Hayır. İşte bu yüzden doğrunuz ne ise onu yapın, nasıl bir insansanız ve en önemlisi nasıl hissediyorsanız öyle yaşayın.

Benim için iyi olanı ben bilirim

"El Alem Ne Der?" Diye Yaşamamak İçin Geçerli Sebepler

Eğer bu hayat sadece sizinse ve yaşanılacak her şeyi sadece siz yaşıyorsanız, o halde sizin için iyi ya da kötü olanı da en iyi siz bilirsiniz. Neye ağlarsınız, neye gülersiniz, neye pişman olursunuz? Bunların cevabı yalnızca sizde saklı.

Ya onların doğrusu sizin yanlışınız olursa?

"El Alem Ne Der?" Diye Yaşamamak İçin Geçerli Sebepler

Hiç düşündünüz mü bunu? Başkalarının söylediği doğrular acaba sizin doğrularınız mı? Eğer etrafınızda sürekli ne yapmanız gerektiğini söyleyen insanlar varsa oturup kendinize şu soruyu sorun: Ben bunu yaparsam/yapmazsam gerçekten mutlu olacak mıyım? Bu sorunun cevabı yalnızca sizde, uzakta aramayın.

Başkaları için yaşamayın

"El Alem Ne Der?" Diye Yaşamamak İçin Geçerli Sebepler

Bir süre sonra bir bakmışsınız ki hayat sizin değil başkalarının hayatı olmuş. Eğer fikirler size ait değilse ve kukla misali başkalarının komutlarıyla yaşıyorsanız bir süre sonra köleleştiğinizi ve kendi hayatınızda kendinizi ikinci plana attığınızı fark edeceksiniz. Geç olmadan 'el aleme' kulaklarınızı tıkamanızda fayda var.

"El Alem Ne Der?" Diye Yaşamamak İçin Geçerli Sebepler
Cevapla