Bu hayat sadece size ait

Aslında işin temeli bunu kavrayabilmekte. İçinde bulunduğunuz hayat sadece size ait. Üzüntülerinden, sevinçlerinden, hayal kırıklarından, pişmanlıklarından etkilenen sadece siz oluyorsunuz. Gözyaşlarınızı hayatınıza karışan insanlarla paylaşabiliyor musunuz? Al biraz da sen ağla diyebiliyor musunuz? Hayır. İşte bu yüzden doğrunuz ne ise onu yapın, nasıl bir insansanız ve en önemlisi nasıl hissediyorsanız öyle yaşayın.
Benim için iyi olanı ben bilirim

Eğer bu hayat sadece sizinse ve yaşanılacak her şeyi sadece siz yaşıyorsanız, o halde sizin için iyi ya da kötü olanı da en iyi siz bilirsiniz. Neye ağlarsınız, neye gülersiniz, neye pişman olursunuz? Bunların cevabı yalnızca sizde saklı.
Ya onların doğrusu sizin yanlışınız olursa?

Hiç düşündünüz mü bunu? Başkalarının söylediği doğrular acaba sizin doğrularınız mı? Eğer etrafınızda sürekli ne yapmanız gerektiğini söyleyen insanlar varsa oturup kendinize şu soruyu sorun: Ben bunu yaparsam/yapmazsam gerçekten mutlu olacak mıyım? Bu sorunun cevabı yalnızca sizde, uzakta aramayın.
Başkaları için yaşamayın

Bir süre sonra bir bakmışsınız ki hayat sizin değil başkalarının hayatı olmuş. Eğer fikirler size ait değilse ve kukla misali başkalarının komutlarıyla yaşıyorsanız bir süre sonra köleleştiğinizi ve kendi hayatınızda kendinizi ikinci plana attığınızı fark edeceksiniz. Geç olmadan 'el aleme' kulaklarınızı tıkamanızda fayda var.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar