Aşık olmuştum, hemde deliler gibi

Çok seviyordum. Aklımdan bir saniye bile çıkmıyordu. Yanımdayken bile özlüyordum.
Annem ayrılmamı, ilişkiyi bitirmemi istedi

Sürekli bana ayrıl diyordu, bırakır seni o kız oğlum diyordu. Bir gün annem ile kavga ettim. Sinirliydim çünkü. Nasıl olur da benim sevdiğim kişi için böyle düşünebilirdi.
Askere gitme zamanım geldi

Annem ile iki ay boyunca konuşmadım, küs kaldım. Sürekli bana en sevdiğim yemekleri yaptı, en sevdiğim tatlıları yaptı. Ve bazen param olmadı cebime harçlık koydu. Ama her şeye rağmen barışmadım annem ile. Çünkü sevdiğim kız hakkında kötü cümle kullanmıştı.
Askere gideceğim gün ağladı ve bana sarılmak, öpmek istedi
Peki ben ne yaptım ? Izin vermedim. Askerliğimin 5.ayında annemin kalp krizi sonucu vefat haberini aldım. Uğruna annemi üzdüğüm kız ise ben askerdeyken benden ayrıldı. Bana sarılmasına, öpmesine, koklamasına izin vermediğim annemin her sabah mezarlık'da toprağını öpüyorum şimdi.
Hiç kimse için anne ve babanı üzme, sonra benim gibi toprağını öpüp, mezar taşına sarılırsın. Ve bu senin canını çok yakar. Sevdiklerinin değerini bil.
Başka benceler'de görüşmek dileklerimle
Hoşçakalın
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar