Asosyallik

Tabii böyle bir asosyale can feda ama konumuz bu değil.
Asosyallik son zamanlarda teknolojinin gelişmesi ve inanılmaz eğlenceli cihazlar yapılması nedeniyle ciddi bir salgın hastalık haline geldi.
Gerçek hayatta birisine adres soramayacak kadar utangaç kızlarımız sanal alemde kendilerini prenses gibi hissedebiliyor, karakteri bir avuç etmeyecek erkekler televizyonda gördükleri kovboylar ve ajanların yerine kendisini koyarak bir çeşit ruhsal rahatlama yaşıyor.
İletişim Bozukluğu

Etrafınızda mutlaka sıkıcı insanlar vardır. Sohbetleri iç açmaz. Hal ve hareketleri sizi etkilemez. Yanınızda olmasındansa, tek başına takılmayı tercih edersiniz. Grup planlarınızda asla yer almaz. Tesadüfen bir yerlerden duyup aranıza dahil olursa moraliniz bozulur. İşte o insanlar bir süre sonra onlarla vakit geçirmek istemediğinizi anlar ve yakanızı bırakır. Siz de kafadengi, hoşsohbet arkadaşlarınızla tatlı anlar geçirirsiniz.
Fakirlik

Sakın bu insanları aşağılamayın. Onlar kapitalizmin esiri olmamış, gösteriş merakından uzak, senin lüks zaafına gülüp geçen adam gibi adamlardır. Ama neresinden baksan, züğürttür. Bir haftasonu, muhtemelen tek izinli gününde bile masraftan kaçınır. Tek serbest gününde bir yerlerde bir şeyler yiyip içecek, ufak bir geziye çıkacak parası olmayan bu adamların içinde bir miktar cimrilik de barındırması kaçınılmazdır.
Kendi Tercihi?

Dışarda güzel kızlarla, yakışıklı erkeklerle tanışma imkanı yakalamak; var olan tanıdıklarıyla güzel zaman geçirmek varken o sadece küçük dünyasında insanlardan izole halde durmak istiyordur. Parklar, caddeler, mekanlar asla onun ilgi alanında değildir. Tamamen özgür iradesiyle karar vermiştir evde oturmaya. Yer miyiz? Yemeyiz.
Problemli Kişilik

Kimseler arasına almaz. Şaka kaldıramazlar. Yaptığınız latifelere ters tepki verir çünkü aşağılık kompleksi vardır. Her an patlamaya hazır bomba gizi gezen bu vahşi insanlar zamanla kaçınılmaz olarak dışlanacak, toplumdan ötelenecektir.
Yaşam Enerjisinin Azalması

Yaşanan hayal kırıklıkları veya yaşanamayan hayaller bir süre sonra bünyeyi hayat karşısında zayıf düşürecektir. Bilim insanları buna depresyon der, tükenmişlik sendromu der, halk ise daha acımasız eleştirip "uyuşuk uyuşuk duruyor" diyebilir. Ben ise daha mantıklı yaklaşıp bu insanların acılarını bir an önce onarmalarını, hayata karşı dik duruşlarını korumalarını öneriyorum. Sana sevgili mi yok? Dert etme. Sınavlar sorun olmamalı. Zaman her şeyin ilacı. Hadi kalk biraz gez dolaş, açılırsın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar