Erkeklerin Olmadığı Bir Dünyada Kadınlar Nasıl Yaşam Sürerdi

Erkeklerle kızlar bir elmanın iki yarısı gibidir. Birinin eksiğini diğeri tamamlar. Kendimize dikkat etmemiz için bile karşı cinse ihtiyacımız var. Karşı tarafa daha iyi görünmek için dış görünüşe dikkat edilir ve daha kibar davranılır. Eğer zincir kırılsaydı ve dünyada sadece bir cins kalsaydı (mesela kadınlar) acaba dünyada nasıl bir yaşam olurdu?

Erkeklerin Olmadığı Bir Dünyada Kadınlar Nasıl Yaşam Sürerdi

Makyaj Yapılmazdı

Erkeklerin Olmadığı Bir Dünyada Kadınlar Nasıl Yaşam Sürerdi

Kadınlar kusurlarını kapatıp daha güzel görünmek için sıkça başvurduğu yöntem makyajdır. Makyaj sayesinde kendilerini daha güzel ve iyi hissederler. Erkekler olmadan bir kadının güzel olmasının ne manası kalır ki!? O zaman hiçbir makyaj malzemesi kullanılmaya gerek kalmazdı. Belki de hiçbir makyaj malzemesi icat edilmiş olmazdı.

Vücut Tüyleri Alınmazdı

Erkeklerin Olmadığı Bir Dünyada Kadınlar Nasıl Yaşam Sürerdi

Özellikle kaş, bıyık ve yüz tüylerine hiç dikkat edilmezdi. Hem neden alsınlar ki tüyler cildi daha nemli tutarak yağ dengesini ayarlayıp daha sağlıklı bir cilde sahip olmasını sağlamaktadır. Erklerin olmadığı bir dünyada sağlık güzellikten önce gelmektedir.

Saçlar Taranmazdı

Erkeklerin Olmadığı Bir Dünyada Kadınlar Nasıl Yaşam Sürerdi

Düz saçlar çekinik gene sahip olduğu için daha az bulunmaktadır. Ender bulunan her şey kıymetli olduğu için düz saçlar erkekler tarafından daha çok sevilmektedir. Kadınlar da sahip oldukları dalgalı ve kıvırcık saçları tarayarak, fön çekerek ya da maşa ile düzleştirerek erkeklere güzel görünmeye çalışmaktadır. Bu işlemler sırasında saçlar zarar görmekte ve yıpranmaktadır. Erkeklerin olmadığı bir dünyada saç taramak ancak işkence için kullanılan bir yöntem olurdu.

Savaşlarda Kan Akmazdı

Erkeklerin Olmadığı Bir Dünyada Kadınlar Nasıl Yaşam Sürerdi

Erkeksiz bir dünyadaki en güzel şey bu olurdu. Kadınlar savaşırken birbirini öldürmezdi. Anlaşmazlıklarda soğuk savaş stratejileri uygulanırdı. “Türkiye 3 aydır Rusya’ya trip atması üzerine Rusya doğal gazda indirme gitti.” gibi haberler olurdu.

Futbol Dünyanın En Popüler Oyunu Olmazdı

Erkeklerin Olmadığı Bir Dünyada Kadınlar Nasıl Yaşam Sürerdi

Erkek ve futbol neredeyse eş anlamlı iki kelime gibi özellikle ülkemizde öyle kullanılabilir. Bu durumla ilgili kadınlardan “Topun peşinden koşan 22 adamdan ne anlıyor şu erkekler!” cümlesini sıkça duyarız. Erkekler olmazsa futbolun ne halde olacağını hepimiz tahmin edebiliyoruz. Belki de kadınlar hiç futbol oynamazdı.

Dünya kadın ve erkek beraber olunca daha güzel!

Sağlıklı ve mutlu günler dilerim.

#büyükyorumcu

Erkeklerin Olmadığı Bir Dünyada Kadınlar Nasıl Yaşam Sürerdi
Cevapla