İçimizdeki TRUMAN SHOW ile yaşamak: Hayat dediğimiz olay ne kadar gerçekçi?

Siz de kendinizi TRUMAN SHOW'daymışsınız gibi hissetmiyor musunuz?

Dikkat ettiniz mi hiç şöyle etrafınıza?

İçimizdeki TRUMAN SHOW ile yaşamak: Hayat dediğimiz olay ne kadar gerçekçi?

Hayır hayır.. öyle böyle bir bakış değil bu, kendinizi boşluğa bırakın ve etrafınıza şöylece bir bakın. Öyle ki çevrenizdeki herşeyi duyun ama hiçbirşeyide duymayın!

İçimizdeki TRUMAN SHOW ile yaşamak: Hayat dediğimiz olay ne kadar gerçekçi?

Ne kadar gerçekçi yaşıyoruz?

Ne kadar düşündüklerimiz ile gerçekte olanlar aynı?

Hayat mı sanal yoksa bu internet ağı üzerinden paylaşımlarda bulunduğumuz sosyal medya ortamı mı?

Aslında bizler ne kadar ve nasıl bir gerçekte yaşıyoruz, gerçek dediğimiz sadece sanrılarımızdan ibaret mi?

Hayat sizce "düşünce" mi? Düşün...

İçimizdeki TRUMAN SHOW ile yaşamak: Hayat dediğimiz olay ne kadar gerçekçi?

Ve Truman'ın sözleriyle;

Olur ya belki sizi göremem,
iyi günler,
iyi akşamlar,
ve iyi geceler!

Saygılar & sevgiler KS gençlik..

İçimizdeki TRUMAN SHOW ile yaşamak: Hayat dediğimiz olay ne kadar gerçekçi?
İçimizdeki TRUMAN SHOW ile yaşamak: Hayat dediğimiz olay ne kadar gerçekçi?
Cevapla