Henüz aklı başında bireyler değillerse aynı ortama gitmeye mahkumlardır çünkü aileleri ayrı ayrı göndermeye karşıdır. Birinin sınıf gezisi varsa o da peşine takılır, kişilikleri farklı olsalar da birinin gittiği yere diğeri gitmek istemese bile gitmek zorundadır, yoksa gitmek isteyen de gidemez.
Yaşları büyükçe karıştırılmak istemezler
Hanginiz Ayşe'ydi hanginiz Fatma'ydı soruları sık sık karşılarına çıkar. Zamanla bu sorulardan bıkarlar, özellikle de tek yumurtalarsa! Ne kadar farklı giyinseler de bu onlar için bir çözüm olmaz.
Biri suç işlediğinde ikisi de cezalıdır
Yıllardır başıma gelmekte neden bilmiyorum ama... İkinizden birisi yanlış bir şey yapsa, ebeveynler çoğul konuşarak diğer ikizin de baskı altında kalmasını sağlar. Haksızlığa uğrayan kardeş diğerine kısa sürede olsa trip atar.
Sürekli karşılaştırırlar
Nerede, nasıl, hangi durumda olursan ol birileri her zaman ikizinle seni karşılaştırır. Kimin daha çok konuştuğunu, daha başarılı ya da çok makyaj yaptığını. Oysaki size ne, onlar ablanızla sizi hiç karşılaştırdı mı da bu hakkı kendinizde buluyorsunuz?
Hanginiz büyük sorusuyla sıkça karşılaşırlar
İkizlerin birinin büyük göstermesi ya da daha kilolu olması gayet doğaldır. Ama çevre illaki sen daha büyük gösteriyorsun deyip bir de hangi kızın daha büyük olduğunu sorar. Kızlar bu soruları duymaktan çok bıktılar.
Bir anımı anlatayım lise zamanı bizim sınıfta rana ve gaye diye Ikizler vardı okul formalarini farklı giyerlerdi biri gömleği içine koyar diğeri çıkarırdı rana yi seven birisi vardı okulda. Çocuk bigun açılmak istedi o gunde bizim Ikizlerin ikiside gömleğini içine koymuştu garibim gidip yanlislikla gaye ye seni seviyorum demişti.. ne gulmustum ama
kardeşim yok ama seçme hakkım olsaydı tek yumurta ikizim olsun isterdim :) ikizler daha çok hisseder derler öyle mi ya da aynı kişiden hoşlandığınız oldu mu birde küçükken aynı şeyleri giyerler başka almak istendiğinde kıskanırlar ve ağlarlarmış doğru mu :) teşekkürler :))
Evet, her yere birlikte gidiyoruz. Bide sizde de oluyor mu sarılınca böyle iyi hissediyorsun ama arkadaş, akrabalarınki gibi değil. Arada bir bağ varmış gibi. 😊😊😊😊😄😄
Bende bidefa bitane kizla tanistim çok güzel muhabbet emistik ertesi günde kizi görünce merhabaa naber nasilsin dedim kizda iyiyim dedi ama mearki daha önce konustugum kizin ikiziymis ama bence çok sanlisin sen 😊 bende ikizim olsun isterdim😊
İkizin sana çok benziyorsa tadından yenmicek durum ki bu konuda muhteşem bir film var izlenilesidir izlenmelidir çok isterdim ikizin olsun ben sonra gelsin...
cüneyt arkının bir filminde konstantin çocuğu sandığı kişinin aslında bir türkle ikiz kardeş olup olmadığını anlamak için türke işkence yapıyodu diğer kardeş de otomatik acıçekiyordu :D sanırım oradan çıktı bu
Küçükken sokağımızda vardı ikizler ben birini seviyordum ama bir türlü hangisi olduğunu çıkaramıyordum. Gidip konuşacaktım ama karıştırırım diye çekinmiştim. Aklıma geldide çok salakça lan 😂😂
Aşık olduğu erkek kısmı dikkat çekici ya hani senin ikizin var mesela erkek arkadaşın sonuçta deni görünce heyecanlanıyor ikisinde aynı sana benziyor.. muamma :) değişik bir durum
Bizde ya ikimize alınır ya da ikimizede alınmaz 😃😃😃 ama aynı ailede büyüdüğün için aynı zamanlarda çalışıyorsun. İkiz oldugunuz için algılama kapasiyesi de aynı. Notlar da yakın oluyordu 😊😊😊
Algılama aynı olsa bile çalışkanlık aynı olmayabilir :D bide söyle bir durum var senin yapman zorunlu olan bişey olur ama sen o şeyi sevmezsin belki ikizin sever senin yerine o gider kimse anlamaz 😂😂
En İyi Cevaplar