Nüfus cüzdanımızda bile var bu renk ayrımı. Acaba nasıl ortaya çıktı diye düşündüm. Biraz fantastik bir çıkarımda bulundum. Gerçek nedenini internette araştırınca açıkçası hayal kırıklığına uğradım(yazının sonunda). Bakalım neler saçmalamışım?
Biz, hemen hemen her şeyi doğadan kopya ediyoruz. Ben de mavi ile pembenin doğadaki konumlarına baktım:
Çiçekler
Farklı renlerde de vardır ama özellikle meyve ağaçlarının çiçekleri genellikle pembedir.
Zarif, etkileyici ve narindir.
Gökyüzü ve su
Gökyüzü örtücü ve koruyucudur. Su ise yaşamsal kaynağımızdır.
Şimdi birleştirelim
Çiçeğin açması için su gerekli. Yağmurun varlığı ise bitki örtüsü ile ilgili. İki taraf da birbirine muhtaç. Tıpkı kadın ve erkek gibi... Bir adam bu manzarayı izledi ve dedi ki; erkek, gökyüzü gibi korusun ve baksın, kadın ise çiçekler gibi güzelliği ve sürekliliği sağlasın.
-Gerçekte ise bu konu kapitalizm ile alakalıymış. Çok uzak bir geçmişi yok. Pazarlama taktiğinden ibaret.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bulamaç gibi olmuş paylaşımın.
Olur o kadar uzmanı değilim bu işin😅
aynen öyle çok güzel