Kadınların korkulu rüyalarından biri de kilo problemidir. Her kadın yiyip yiyip kilo almamak ister ama maalesef bu pek de mümkün olmuyor. Sitede bununla ilgili birçok soru soruluyor. Kilo vermek için sıkı diyetler yaparlar ama maalesef ki bu formlarını pek koruyamazlar. Özellikle yaz ayları için giyecekleri bikini daha güzel dursun diye yaz gelmeden spor ve diyet başlar. Ama yaz bitip kış gelince kızlar yine o göbüşlü basenli hallerine dönerler.
Yiyip yiyip kilo almayan kadınları hiçbir kadın sevmez

Kadınların konuştuğu en mühim konu!

"Nasıl zayıflayacağım"
"Ne tür diyetler uyguluyorsun"
"Diyetisyene gittin mi ?"
gibi konuları konuşmayan kadın yoktur sanırım :)
Acıkmamak için kötü günler için "yağ" biriktirirler

Çok yemezler az yerler ama kilo alırlar

Göbek kasları yani six packları takdire şayan

Olmayan pantolon yoktur makinede çekip küçülen pantolon vardır


Kilo almak yok bozuk tartı var

Kadın aslında hissettiği kilodadır


Ve son olarak

Yemeyin yemek yahu :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar