:D Biz kızlar genelen bu Meteorları görünce şöyle diyoruz : Kanka kesin bu Playboy filandır , her gün bir kızladır bence boşver , böyle etiketler yiyorlar bir nevi yargısız infaz ediliyorlar. oysa Playboyun P si ile bile alakaları yoktur.
Gay damgası yerler
Bu damgayı vuranlar da Erkekleri seks odaklı makine gören insanlarca vuruluyor. Kız türlü bahanelerle adamı eve çağırmıştır ve neredeyse adamı yatağa atmak için her yolu denemiştir , atamayınca da çevreye neredeyse önünde soyundum ama tık yok demek ki bu Gay diye çıkışıyor. Oysa adam deniz haricinde hiç bir yerde yarı çıplak bile durmamıştır hayatı boyunca gel de anlat tabi kızlara :) .
İstedikleri gibi kızları bir türlü bulamazlar
Aslında sadece Aşk ve Sıcak kucaktan başka bir şey beklemezler , ama karşı tarafın onu Seks objesi ve ya Sırf yakışıklı olduğu için bir ilgi odağı yaptığını anladığı vakit tekrar yalnızlığına döner. Saf kızlarımızda güvenipte bu erkeklere şans vermez açıkcası :D , onlarda haklı tabi .
Sadece bakirliğini almayı planlayan kızlarla doludur etrafı
Üzerine iddia ya bile girerler , Zor olan şey her zaman caziptir. Ne kadar iffetli de olsa Erkektir o da ve her boş anını kollayan kızlara karşı dayanamadığı bazı anlar yaşayabilir o da .
Erkek arkadaşlarının saçma laflarından bıkmıştırlar
O sendeki tip bende olacaktı bak kaç hatunla oluyordum gibi aptalca laflar ile yüzleşir ama yine de umursamaz çünkü Dindar ve Sağlam Karakterine bunu yakıştıramaz.
ve o Yalnızlıklar Köşesine gider ve düşünürler
Göründüğünün tam tersidir , Sosyaldir ama gerçek dostu yoktur. herkes onun Fiziki güzelliği için yanındadır. Hayatına çıkıp bu yalnızlığını giderecek kızı yaratıcısı ile baş başa bekler. #Tirisi
Yakışıklı ve İffetli Erkeklerin Başlarına Gelenler
Emeğine sağlık. Eksik olmuş ama. Senin söylediklerin gelişim çağındaki erkekler için geçerli. Ergenlikte yaşadıkları bu durumlar sonrasında tiplerini kendi leyhlerinde kullanabilecekleri bir araç olarak görmeye başlar birçoğu (Temem temem, hepsi değil). Sonra bir bakmışsın ki, dikkat çekme odaklı giyinen ve davranan kadınlar gibi, onlar da vücutlarını cinsel bir objeymiş gibi teşhir etmeye başlamış. Her bakıştığı kadın onunla sevişebilir, gibi yanılgılara düşer ve kadınları bir etten ibaret görmeye başlar. Ne zaman ki sert bir duvara çarparlar, o zaman şaşırırlar, ama bunu bile kadının taktiklerinden biri zannederek duygusal ayaklarına yatarak karşı tarafı cezbetmeye çalışırlar... Her şeyin tipte biteceğini onlara inandırmış olan insanlar yüzünden, kafalarını geliştimektense vücutlarına daha çok odaklanırlar (Temem, yine hepsi değil). Nasıl ki, her istediğini cazibesini kullanarak yaptırmaya çalışan kadınlar vardır, yakışıklı erkeklerin de bu duruma düşmeleri yüksek olasılıklıdır.
pardon Furies sen erkek misin acaba :) hepsini yaşadım hatta burada olmayanlar da var sözlü taciz bakışları saymıyorum elle taciz dans ederken bile hiç tanımadığım bir kadın partnerimden çekti kaldık öyle gay muhabbetinden kurtuluşum savcılık kanalıyla olmuştu benim ki o derece ileri safhadaydı sırf kadınla birlikte olmadım diye yaptı bunu en yakın kankam bir kızdı kızların konuştuklarını uçuruyordu hemen bana neler konuşuyorlamış neler en kötüsü de hoşlandığınız kızla gidip konuşmaya durun hayatımda bir defa bile bir kızla gidip konuştuğumda sevgilim olmadı 4 defa yaşadım bu durumu bir daha denemedim bende gelenleri değerlendirmekle yetindim konu için teşekkürler daha çok uzun da yeter bu kadar
yakışıklı olduğumu söylemiyorum ama cidden hayatım böyle sürekli ön yargı ile karşılaşıyorum ve çoğu arkadaşım özellikle kızlar ben seni ilk gördüğümde çok havalı soğuk biri olarak düşünmüştüm gariptin biraz ama tanıdıktan sonra çok iyi ve sıcakkanlı biriymişsin ve şimdi çok seviyoruz seni falanlar filanlar zamanında tanımadan önce senden nefret ediyordum diyen bile olmuştu ve en yakın arkadaşım da şöyle diyor o sendeki boy kalıp bende olacak kas yapıp altıma almadığım kız kalmaz falan diyorlar bende diyorum boşver ne gerek var evlenmeden birinin namusuna neden gireyim :) şimdiye kadarda bir sevgilim olmadı orası ayrı tabi
Öyle bir arkadaşım vardı adı Kaya hem boksör hem vücut geliştirme ile ilgileniyordu. Cok yakışıklı olduğu için çevresinde fazla kız yoktu ama bu bizimle zaman geçirmez diye düşünüyorlar sanırım 😊 halbuki kız arkadaşını görseniz gayet sıradan tipte sıradan sosyallikte bir kızdı tipe falan önem veren biriside değildi arkadaşım kendi halinde birisiydi.
Vay arkadaş, sitede elini atsan yakışıklıya çarpıyormuş ne çok üzerine alınan arkadaş olmuş, heryer elite, heryer karizmatik insanlarla dolu ama onlar buradan öteye ayrılamıyor enteresan... Herneyse, yakışıklı ve iffetli , aradığı kızı bulamama , erkek arkadaşlarının saçma lafları ve yalnızlık köşesi ibarelerine katılmıyorum çünkü bu tarz insanlar egolarının şişirilmesine alışmış oldukları için bu başlıklara uyum sağlamazlar zaten, bunların dışında kalan bölüm doğrudur.
"iffet" yani "namus" kavramı üzerinde duracağım. Her hafta sevgili değiştiren, geçici ilişkiler yaşayan bir erkekler namussuz değildir. Namussuz olan o kızlara türlü türlü vaatler verip yarı yolda bırakan erkektir. Aynı anda beş kızı idare eden erkektir. İlişkilerini dürüstçe ve kartlar açık oynuyorsa, kimseyi aldatıp kandırmıyorsa sırf yaşam tarzından ötürü "namussuz" diyemezsiniz.
Evet yakışıklıların %10 luk kısmını anlatmıs yakışıklıda olsa yakşıklı olmasa da erkektir sonuçta kizlardan uzak durayim bakir kalayım kizla cinsel yasamim sadece sevsin beni felan erkekler bunları aramaz gelene çakmak ister varsa yanlış eksileyin ha bir de herkes beni anlatmış diyo lan hadi yakışıklısız o karakter herkesde ne arar 😂
yaa yemin ediyorum beni anlatıyo anca bu kadar güzel anlatılabilirdi kendimi gay demesinler diye playboy gibi göstermekten de bıktım yeminle yaa sonuna kadar haklısın daha da iyi anlatılamazdı ve dediğin gibi bulamıyorum düzgününü ve bulsam da şans vermiyo vuruyolar damgayı 😂😂😂😂 eline sağlık daha güzel bir bence yazılamazdı helal olsun 😂😂😂😂
Evet bakınca erkeklerin iç geçirdiği kızlardan biriyim. Tabi sadece güzellik açısından değil, karakter olarak da sağlamım. Ama gel gelelim ki erkekler "bunun memesi büyük, kesin yolludur" diye düşünüyor bana baktıklarında. Hiçbirinin de sevdiğini söyleyecek cesareti yok ama çamur atmaya mecali var...
Yakışıklı ve iffetli Tipsiz ve iffetli erkekler hakkında da yazın. Ne saçma şeylere takılıyorsunuz Bu arada yakışıklı tüm erkeklerin kendilerinden büyük egosu var ve bu ego altından mütevazi duruşuyla masum olduğunu sanıyorlar ama değiller.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
'''''Kız türlü bahanelerle adamı eve çağırmıştır ve neredeyse adamı yatağa atmak için her yolu denemiştir , ''''''''
tam umutsuz vakasıjn yaa cidden içimizi kararattınn özellikle o kızın gay diye söyleme biçimi ve senin yorumun özelikle yorumun çok saçma kız bunu söylediği zaman cinayete bile maruz kalabilir dikkat edin
Bu tur erkekler nesli tükenmekte olan poncik pandalar kadar degerlidir bence 😊 bizim istedigimizde boyle bir es nasip belli olmaz kisi kendinden bilirmis nasil olursa oyleleri cikarmis insalah cikar karsimiza boyleleri😊
Kesin bir yakışıklıya aşık ondan bole goruyor erkeklerde kızlarda çirkinide güzeli yakışıklısıda aynı b*kun laciverti onunda sapıgı var onunda var onunda salagı var digerininde
Bende yakışıklı olduğum için gay damgası yedim ailem bile beni gay sanıyor beni evlendirmeye çalıştılar bende kabul etmeyince bütün kızlar etrafında pervane neden evlenmiyorsun diye
Hayır be ediz değil dmgmf bir kitap var orda ediz diye bir çocuk var ve bu o yani edize bu çocuk diyolar dmmff adıda lucas aurleindi galiba tam emin değilim adı ediz olsa türk olurdu ve muhtemelen herkes bilirdi onu fmgmfg
En İyi Cevaplar