Lakin Biz Samimi Siyahları Severiz, Samimiyetsiz Gökkuşaklarını Değil!

Merhaba,

Eğer başlığı görüp Bence detayına girdiyseniz, nasıl bir ruh haliniz var tahmin edebiliyorum. Siyaha nerden bakarsan bak genelde hep bir yakarış ile asaletini koruyor. Belki bir aşk, belki bir dışlanmışlık, belki bir yalnızlık, belki ailevi, kim bilir daha ne tür acılar ile bütün herşeyinizi siyaha teslim ettiniz. Evet hepinizin kalbi var ve aslında hiç bir acı ya da mutluluk o kalbe ok gibi saplanmasa varlığından haberiniz bile olmayacak. İşte o ok saplandığı zaman bir kalbiniz olduğunu hissediyorsunuz, büyük bir acı ile çaresizce. Çünkü ne kadar mekan ne kadar şehir değişseniz bile, ne kadar hayatınıza farklı farklı insanlar girip çıksada ve ne kadar inkar da etseniz maziye karşı hep bir dudak büzüşünüz ve durmadan bağırıp çağıran sesler kafanızda yankılanır.

Lakin Biz Samimi Siyahları Severiz, Samimiyetsiz Gökkuşaklarını Değil!

Gece olunca seni tek bırakmayan zifiri karanlıktır

Lakin Biz Samimi Siyahları Severiz, Samimiyetsiz Gökkuşaklarını Değil!

Kedere oturup gâm'a serpe durmuş su gözü, ay'a perçim düşer olmuş da biz sahra da salınmışız ahfâ derken derdest biçilip laik denilmiş. Kafisi başka olmuş gönlü ziyan dilin, gözleri kesip körermiş gitmek istemiş gidecek iyisi yokmuş kalır durmuş, güneşi getirmiş garip dibi karanlık muma aldanmış iken.

Her kıyafetin kurtarıcı siyah

Lakin Biz Samimi Siyahları Severiz, Samimiyetsiz Gökkuşaklarını Değil!

Ne giderseniz giyin mutlaka siyah ile yaptığınız kombin üzerinde sıraymaz, hemen hemen herkese siyah yakışır. Siyahı dışlamayın, sevin onu.

Güçlü insanlar siyahı sever

Lakin Biz Samimi Siyahları Severiz, Samimiyetsiz Gökkuşaklarını Değil!

Hep tek başına verdiği savaştan yaralı ya da galip çıkmanın verdiği güç ile ayakta dimdik durabilmişlerdir. O yüzden bu tür insanlar siyahı her zaman sever. Yakıcı ve ne olduğu belli olmayan bir boşlukta olurlar. Sen ne dersen de ne yaparsan yap siyah seni hep güçlü gösterecek.

Siyah her zaman adildir

Lakin Biz Samimi Siyahları Severiz, Samimiyetsiz Gökkuşaklarını Değil!

Gece olunca yeni umutlar başlar çünkü orada her şey senin kafanda ne olup bitiyor ise olur. Çünkü gece sana sınır tanımıyor. Sana istediğini yap diyor, sen ya umut edersin ya da kendi kendini yersin.

Ve siyahı hangi renkle karıştırır isen karıştır yine asaletini bozmaz ve siyah kalır. İşte siyah adaletini yine gösterir.

Siyahı karalayamazsın

Lakin Biz Samimi Siyahları Severiz, Samimiyetsiz Gökkuşaklarını Değil!

Siyah zaten siyah olduğu için hiç bir şey onu karalayamaz, aynı siyahı seven insanlar gibi. Onlar hayatlarında zaten çoğu şeyi görüp yaşamış insanlar. Hep bir kabul etmişlik, hep bir amansız hayat..

Lakin Biz Samimi Siyahları Severiz, Samimiyetsiz Gökkuşaklarını Değil!

#Serseri0121

Lakin Biz Samimi Siyahları Severiz, Samimiyetsiz Gökkuşaklarını Değil!
Cevapla