Bu Hayatta Aslında Yalnızız, Siz ve Yaratıcı Başbaşasınız

Şarkıyı açın ve okumaya başlayın :/ #GöktekiYıldızlarGibi , benim gibi aslında dünyada yalnız olduğunu anlayan birinden bir bence


Kimse aslında sizi anlamıyor !
Bu Hayatta Aslında Yalnızız, Siz ve Yaratıcı Başbaşasınız

Hep içinize atıyorsunuz , bir sigara yakıyorsunuz. İnsanlara dertlerinizi anlatmaktan vazgeçtiniz, çünkü bunun bir fayda sağlamadığını öğrenmiş olmalısınız. Bazen sadece yaratıcı ile başbaşaymış gibi hissediyorsunuz, haklısınız da kimse aslında sizin sıkıntınızı kapsayacak zamanı size tanımaz .

Siz herkesin yanında olmaya çalıştınız peki ya onlar?
Bu Hayatta Aslında Yalnızız, Siz ve Yaratıcı Başbaşasınız

Pamuk gibi vicdanınız buna engel olamadı yine birinin derdini sordunuz , yardımcı olmaya çalıştınız Peki ya siz? Yıprandınız ama soran oldu mu? Olsa bile ne kadar ciddi sordular evet bu dünyaya göre fazlaca iyisiniz .

Arkadaşlar gerçekten arkadaş mı?
Bu Hayatta Aslında Yalnızız, Siz ve Yaratıcı Başbaşasınız

Dost sandıklarınız bile aslında dost değildir . Size öyle gelir çünkü yanınızdalar gibi görünürler , Üzülmeyin farklısınız , normal arkadaşlardan bahsetmeme gerek var mı ? Tabiki yok onlar eğlenmek için insan arayan sıradan kişiler.

Aslında anne babamız bizi anlar, ama onlara da her şeyi anlatamayız ki!
Bu Hayatta Aslında Yalnızız, Siz ve Yaratıcı Başbaşasınız

Her konu aile ile paylaşılamıyor ve onların kalbine de keder , sıkıntı salmayı istemediğimizden susarız :/ . Bazen sadece anne kucağına uzanıp uykuya dalmak isteriz haklıyızdır da, şefkat arıyoruzdur sıkıntıyı bir an unutmak için .

Dünyanın boşluğunu anladığımızda Gece evden çıkıp sokaklarda boş boş yürümek isteriz
Bu Hayatta Aslında Yalnızız, Siz ve Yaratıcı Başbaşasınız

Yürürüz yürürüz ve yürürüzzz ..... Düşünürüz ne yapacağızdır , kendimizi teselli ederiz. İnsanların sahte gülüşlerinin olmadığı ıssız sokaklar bazen o kadar iyi gelirki o bile bize yeter.

ve yaratıcı ile başbaşa kalırız
Bu Hayatta Aslında Yalnızız, Siz ve Yaratıcı Başbaşasınız

Sırf onun için bu lanet dünyaya katlandığımızı söyleriz , dualar ve ibadetlerle onunla olduğumuzu vurgularız. Bu sayede hem yenilip güç kazanırız, psikolojikman da rahatlarız.

İnsanları takmayız ama bazen bizim de insanlara ihtiyacımız oluyor.
Bu Hayatta Aslında Yalnızız, Siz ve Yaratıcı Başbaşasınız

Sosyal olup bu durumda olanlarımız çok daha fazla , bende içlerinden biriyim , bazen bizimde tüm sahteliklerle eğlenmeye , gezmeye ihtiyacımız oluyor fazla melankolik hava bizede dokunuyor !

Özetle:

Belki siz Özel insanlardansınızdır. Belki de siz sıradan sahte insanlardansınızdır ya da bu durumu yaşayanlardansınız, bunu ancak siz bilebilirsiniz.

Daima Güçlü Kalın ve Hedefinizden hiç şaşmayın bu Dünyanın iyi kalpli insanlara çok ihtiyacı var. #EjderindeKalbiVar

Bu Hayatta Aslında Yalnızız, Siz ve Yaratıcı Başbaşasınız
Cevapla