Ülkemizin En Büyük Sorunu : Taciz

Merhaba, bu benceyi ülkemizdeki en büyük sorun olan, tacizi ve yapılması gerekenleri anlatmak için yazıyorum..

1 ) Eğitim

Ülkemizin En Büyük Sorunu : Taciz
Çok küçük yaşta eğitime başlıyoruz. Ne yazık ki, gerektiği kadar iyi yetişmiyor çocuklar. Okul öncesinden itibaren, okullarda "insanlık eğitimi" verilmeli. Her çocuk sevgi ve ilgiyle büyür. Derslerde "sevgi saatleri" olmalı. En azından evde ilgi göremeyen çocuk, öğretmeni ve arkadaşları tarafından sevgi görerek büyümeli.

2 ) Güvenlik

Ülkemizin En Büyük Sorunu : Taciz
Sokakta, okulda, toplu taşıma araçlarında ve daha birçok yerde taciz vakaları olmaktadır. Toplu taşımalarda, sokaklarda kamera ve alarm butonları mutlaka olmalı. Her muhitte karakol yapısı bulunmalı. Kadınların tehlikeye girme ihtimaline karşı "telefon uygulamaları" getirilmeli. Emniyet mensupları, kadınları korumaya yönelik güvenlikler almalı. Suçlar ile mücadele için "taciz timi" kurulmalı. Kadınlara ücretsiz "savunma eğitimi" verilmeli.

3 ) Yasalar

Ülkemizin En Büyük Sorunu : Taciz
Yasalarımız, kadınları korumaya yetmiyor ne yazık ki. "Tahrik indirimi, iyi hal" gibi saçmalıklar olmamalı. Kadınlar, anlatmalı. Kötü olaylar yaşayan kadınlarımız, üzüldüğü için,yanlış anlaşılacağından korktuğu için ve suçlunun gerektiği cezayı almadığı için anlatamıyor bu tür vakaları. Hadım, idam ve hatta işkence yasaları derhal gelmeli. Takım elbise giydiği için, pişman görünümünde bulunduğu için, kimse serbest kalamaz, kalmamalı. Anlatın, gördüğünüz her olayı anlatın...

Kısacası değerli dostlar, siz siz olun. Lütfen, kadınlara sahip çıkın. Erkeklik, korumayı gerektirir. Yardıma ihtiyacı olan bor kadın gördüğünüzde müdahale edin. Umursamaz olmayın. O kişi senin kız kardeşin, annen, teyzen veya yakınında olabilir. Kimse kötü olaylar yaşamasın. Bende feminist destekçisi biri olarak diyorum ki

Umarım dünya, daha güzel olacak ve kadınlar ve erkekler eşit konuma gelecek. Bir gün bu kötülükler bittiğinde herkes mutluluk içinde yaşayacak. Sesimizi bir şekilde duyuracağız ve asla yılmayacağız.

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Sevgilerimi ve saygılarımı sunuyorum.

Ülkemizin En Büyük Sorunu : Taciz
Cevapla