İlk olarak şu resmi koyarak başlıyorum benceme :)


Kadınlar anlaşılmaz varlık değildirler , onlarda sizin gibi insandırlar :) Siz erkeklerin kadınları anlamama olayınız az empatiden kaynaklanıyor olabilir :)


Kimi erkekler vardır onları tamamen kafese kapatırlar , Onları sevgiden muzdarip , eğlenceden uzak , şiddetten manyak yaptırırlar. Oysa ki ne kadar yanlıştır bu onlar da sizin gibi insan değil mi ? siz her gün sebepsiz suçsuz yere dayak yemek ister miydiniz? tabii ki de istemezdiniz fakat işte yapıyorsunuz. Sebepsiz yere kırıp döküyorsunuz sonra onlara kefen giydirip toprağa gömdürüyorsunuz. Siz siz olun bunları yapmayın ve izin vermeyin !










Bu yazıyı bırakarak bencemi paylaşıyorum :) sağlıkla kalın :) ve kadınlarla empati kurun :)

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar