Utancımızdan "Keşke Yerin Dibine Girseydim" Dediğimiz Anlar!

Bazen başımıza öyle olaylar geliyor ki Allahım al beni burdan diyesimiz geliyor. Utancımızdan yerin dibine giriyoruz, hepimizin mutlaka bir kerede olsa yerin dibine sokan utançları sizlerle paylaşıyorum.



Düz yolda yürürken birden asfaltla buluşmak


Utancımızdan "Keşke Yerin Dibine Girseydim" Dediğimiz Anlar!


Bu olay bir kere başıma geldi yolda gayet cool cool yürürken yere yapıştım assds. Bir de etrafınız kalabalıksa yer yarılsa keşke içine girsem demeniz muhtemel.



Selam verdiğiniz kişinin sizi tanımaması.


Utancımızdan "Keşke Yerin Dibine Girseydim" Dediğimiz Anlar!
Bakın bu dramdır! Siz tanıyıp selam veriyorsunuz ama o sizi tanımıyor biraz mahcubiyet ile birlikte yerin dibine girebilirsiniz.



Yemek yedikten sonra dişinin arasında kalan maydanoz..


Utancımızdan "Keşke Yerin Dibine Girseydim" Dediğimiz Anlar!


Üzerime toprak atın deme isteği uyanıyor insanda. Eve gidince bir bakıyorsunuz dişinizin arasında yabancı bir cisim var düşünsenize bütün gün onunla gezdiniz, güldünüz. Tabi ki ağlamak sizin hakkınız..



Sağ yanak mı sol yanak mı karar veremeden yanlışlıkla dudak dudağa gelmek.


Utancımızdan "Keşke Yerin Dibine Girseydim" Dediğimiz Anlar!
En büyük utanç budur! Birden kendinizi dudak, dudağa bulmak yerin dibi nerdeydi? Birde bu kişi hemcinsiniz ise en yakın yerin dibini bulun assfs.



Biri yetersiz bakiye mi dedi?


Utancımızdan "Keşke Yerin Dibine Girseydim" Dediğimiz Anlar!


Otobüste, metrobüste, alışveriste çıkan yetersiz bakiye sesi alın beni burdan assds. İnsanların size tuhaf, tuhaf bakması yerin dibini bulsam da girsem isteği uyandırıyor.



Daha bir çok yerin dibine girdiğimiz anlar var amma velakin kısa tutmak istedim.🙋



#LaffAnlamazKız

Utancımızdan "Keşke Yerin Dibine Girseydim" Dediğimiz Anlar!
Cevapla