Feminizm Desteklenmeli mi? Yoksa Köstek mi Olmalı?

İlk olarak Feminizm'im tanımını göstermek istiyorum. Bir çok birey Feminizm'i "Erkek düşmanlığı" veya "Lezbiyenlik" olarak gördüğü için.

Feminizm Desteklenmeli mi? Yoksa Köstek mi Olmalı?


Tanımda da "Eşitlik" kelimesinin altını çizdim. Aslında medyada veya Femen grubunda gördüğümüz feministlik hakiki feminizm değildir uydurmadır. İnanılan görüş gösterişle hele ki olumsuz tepki toplayacak protestolarla desteklenmez.


Feminizm kökeninde kadınların da her insan ile eşdeğer olduğunu ve erkeklerle aynı hakka sahip olmamız gerektiğini ortaya koyar.


Feminizm Desteklenmeli mi? Yoksa Köstek mi Olmalı?

Cinsiyet ayrımcılığını yok eder. Kadınlarlar erkeklerin farklı fiziksel özellilerle sahip olmaları birini birinden üstün yapamaz. Mesela kadınlar insan ırkının neslini devam ettirebilir doğum yaparak. Erkekler de fiziksel güç ile koruma yeteneğine sahiptir. Her ikisi de aynı haklara sahip olmalıdır zaten tabiatımız gereği bir birbirimize hem duygusal hem fiziksel olarak bağımlıyız.


Kadınların kağıt üstünde erkeklerle eşit görülmesi bazı insanların artık Feminizm'in gereksiz bir öge sanmalarına vesile olmuştur.


Feminizm Desteklenmeli mi? Yoksa Köstek mi Olmalı?


Oysa ki gerçek hayatta bu bambaşkadır. Erkekler kadın meslektaşından daha çok maaş alır. Yüz yüze iş toplantılarında erkeklere daha çok saygı gösterilir. En içler acısı ise kadınlar toplum içerisinde onaylanması ve "namusunu " koruyabilmesi namına bir erkeğr mecbur bırakılır. Zaten toplumumuzda erkek çocuğu doğuramayan kadın kıymetsizdir. Şunu da eklemek isterim ki spermden gelen kromozom bebeğin vinsiyetini belirler (XY-XX) . Zaten anneden hep XX gelir.


Feminizm Desteklenmeli mi? Yoksa Köstek mi Olmalı?

Önceden de söylediğim gibi erkek düşmanlığı olmadığı gibi erkekler de pekala feminist olabilir. Daha da aptalca yanılgı ise evlenince feministlik yok olduğunun sanılmasıdır.


Hele ki kadınların objeleştirilmesi apayrı bir sorundur.
Feminizm Desteklenmeli mi? Yoksa Köstek mi Olmalı?


Kadınların da anti erkekler gibi iç dünyası ve fikirleri vardır. Medyada dayatıldığı gibi erkeklerin cinsel ihtiyaçlarını tatmin etmek için yaratılmadık. Bu yüzden VS meleğini karşımıza getirip "bi bunun kadar olamadınız be kezbanlar" demek saçmalığın daniskasıdır. Herkes farkındadır ki erkekler de yunan tanrısı değildir ve bu problem de olmamalıdır. Çünkü biz gerçek ve kanlı canlı insanlarız. Kusurlarımız olmadığı zaman sahte oluruz.


Feminizm Desteklenmeli mi? Yoksa Köstek mi Olmalı?

Kadınları desteklemek ve hayallerine ulaşmalarına destek olunması için barışçıl Feminizm gereklidir. Hem erkek hem kadın feminist olmanız dileğiyle hoşçakalın.


#müzeyyen

Feminizm Desteklenmeli mi? Yoksa Köstek mi Olmalı?
Cevapla